چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰

توسط مرکز صبا صورت گرفت؛

پخش سری دوم انیمیشن «زرد مشکی» در نوروز

انیمیشن «زرد و مشکی»

بعد از ساخت سریال 520 دقیقه ای انیمیشن «زرد مشکی1 »، مرکز پویانمایی صبا تصمیم به ساخت سری دوم آن گرفت که ساخت و دوبله آن به پایان رسیده و قرار است «زرد مشکی 2 » در تعطیلات نوروزی 93 پخش شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، بعد از ساخت سریال ۵۲۰ دقیقه ای انیمیشن «زرد مشکی۱» و بازتاب و رضایت تماشاگران از پخش آن در صدا و سیما، مرکز پویانمایی صبا تصمیم به ساخت سری دوم آن گرفت که ساخت و دوبله آن به پایان رسیده و قرار است «زرد مشکی ۲» در تعطیلات نوروزی ۹۳ از شبکه پویا پخش شود.

«زردمشکی۲» در ۲۶ قسمت ۱۵ دقیقه ای و به کارگردانی کیانوش عابدی تهیه شده و محمدرضا بادکوبه و استودیو انیماتور و مجری طرح این پروژه است.

از دیگر عوامل آن بابک بهنام پویا با سمت سوپروایزر فنی، مهران کیانی سوپروایزر انیمیت، نیما مجلسی طراح کاراکتر و بکگراند، سروش عابدی آهنگساز، مهدی سوری مدیر تولید، نیما غضنفری ، مهرداد حسینی، مریم جمالی فر، شبنم حاجیلو ، مسعود عسگریان، مینا حسین نژاد، حمید شیر جعفری انیماتور و رضا کاشانیان فرد امور فنی هستد. سعید شیخ زاده نیز مدیریت دوبلاژ این مجموعه بوده است.

داستان این انیمیشن در مورد یک شهر دوچرخه ای است و همه عوامل و بازیگران دوچرخه هستند. سمندر قهرمان سیرک نقش اصلی این سریال است که در هر قسمت ماجراهایی برای آنها رخ می دهد که با کمک همدیگر آنرا حل می کنند. از دیگر نقشهای اصلی این مجموعه سونامی ، وروجک ، کارفرما و گوره خرو هستند.

فیلمنامه این مجموعه بر اساس رمان زرد مشکی به نویسندگی فریدون عموزاده خلیلی  نگارش شده و برای گروه سنی ب و ج است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.