جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴

«پرویز» بعد از نوروز در گروه اکران خاص به نمایش درمی‌آید

فیلم سینمایی پرویز*

سعید آرمند؛ تهیه كننده «پرویز» درباره اكران عمومی فیلم گفت: شورای صنفی نمایش در حال تدارك گروه جدیدی برای اكران عمومی فیلم‌های خاص هستند كه اجرای این طرح را به بعد از ایام نوروز موكول كردند البته هدایت فیلم پخش «پرویز» را انجام خواهد داد.

سعید آرمند؛ تهیه كننده فیلم سینمایی «پرویز» درباره اكران عمومی این فیلم به سینماپرس گفت: گویا شورای صنفی نمایش در حال تدارك گروه جدیدی برای اكران عمومی فیلم‌های خاص هستند كه اجرای این طرح را به بعد از ایام نوروز موكول كردند.

وی با اشاره به اینكه پخش این فیلم بر عهده هدایت فیلم است، افزود: البته از ابتدا هم به ما مجوز اكران محدود دادند و گمان می كنم حداكثر پنج سالن سینما این فیلم را اكران كنند. به نظرم «پرویز» می‌‌تواند مورد استقبال قرار بگیرد.

آرمند در پایان درباره تولیدات جدیدش گفت: برای فیلم جدید مجید برزگر با عنوان «یك شهروند معمولی» درخواست پروانه ساخت دادیم كه هنوز موفق به دریافت آن نشدیم البته شرط و شروط هایی برای آن در نظر گرفتند كه امیدواریم با اصلاح آنها بتوانیم پروانه ساخت را دریافت كنیم.

«پرویز» فیلمی به کارگردانی مجید برزگر و نویسندگی مجید برزگر و حامد رجبی و بردیا یادگاری ساختهٔ سال ۱۳۹۱ است.این فیلم اولین بار در شصتمین دوره جشنواره معتبر سن سباستین در کشور اسپانیا به نمایش در آمد.

لوون هفتوان، محمود بهروزیان، علی رامز، ابوذر فرهادی و مهدی شیردل از بازیگران «پرویز» هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.