دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷

فیلمی با موضوع مقاومت یک خانواده لبنانی

غفاری: «ابوزینب» مراحل تدوین را سپری می‌کند/ موسیقی فیلم را یک لبنانی می‌سازد

علی غفاری کارگردان در  نشست فیلم «استرداد» در خبرگزاری سینماپرس

کارگردان فیلم سینمایی «ابوزینب» درباره آخرین مراحل فنی این فیلم گفت: ده روزی است که تدوین این فیلم در حال انجام است و موسیقی این فیلم را یک موزیسین لبنانی می‌سازد.

علی غفاری؛ کارگردان فیلم سینمایی «ابوزینب» درباره آخرین مراحل فنی این فیلم به سینماپرس گفت: ده روزی است که تدوین این فیلم به صورت مشترک توسط  خودم و یعقوب غفاری در حال انجام است و هفته آینده صداگذار این فیلم مشخص خواهد شد.

وی افزود: موضوع فیلم مربوط به سی سال گذشته زمان اشغال جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی است و ماجرا به مقاومت خانواده ای بازمی گردد که در دوران اشغال اتفاقاتی برایشان می افتد، «ابو زینب» متعلق به شرکت لبنانی العرض است و از عوامل ایرانی می توان به داود رسولیان به عنوان طراح جلوه های ویژه و داریوش صالحیان به عنوان طراح چهرپردازی و محمود غلامی به عنوان نویسنده فیلمنامه نام برد.

غفاری با بیان اینکه در این فیلم از بازیگران شناخته شده کشور لبنان استفاده شده است، یادآور شد: زبان این فیلم عربی خواهد بود اما با توجه به اینکه حجم دیالوگ ها کم است از زیرنویس استفاده خواهیم کرد.

این کارگردان با اشاره به اینکه «ابوزینب» پیش از جشنواره فیلم فجر در برخی از کشورهای عربی اکران خواهد شد درباره همکاری با شرکت عربی یادآور شد: پیش از این هم اتفاق افتاده بود که عوامل ایرانی با کشورهای عرب همکاری داشته باشند اما تمام بخش های پس از تولید آن در ایران اتفاق می افتد، البته موسیقی این فیلم توسط یک موزیسین لبنانی در حال انجام است که هفته آینده برای نظارت بر کار موسیقی به لبنان سفر خواهم کرد و فیلم سه ماه دیگر آماده می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.