شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱

گزارش اکران و فروش/

فروش میلیونی «طبقه حساس» و «خط ویژه» در سه روز اکران برای تهرانی‌ها

طبقه حساس

فیلم سینمایی «طبقه حساس» آخرین ساخته کمال تبریزی که از چهارشنبه؛ ۱۴ اسفند اکران شده است در سه روز اکران در تهران خود ۳۶ میلیون و ۹۸۷ هزار تومان فروش کرده است. همچنین «خط ویژه» ساخته مصطفی کیایی در ۳ روز اکران خود توانست ۲۲ میلیون و ۳۱۲ هزار تومان فروش داشته باشد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم سینمایی «طبقه حساس»آخرین ساخته کمال تبریزی که از چهارشنبه؛ ۱۴ اسفند ماه ویژه اکران نوروزی با سرگروهی سینما استقلال اکران شده است در سه روز اکران خود در تهران ۳۶ میلیون و ۹۸۷ هزار تومان فروش کرده است. همچنین فیلم سینمایی «خط ویژه» ساخته مصطفی کیایی که بهترین فیلم از نگاه تماشاگر در سی و دومین جشنواره فیلم فجر شد، از چهارشنبه؛ ۱۴ اسفند ماه با سرگروهی سینما آفریقا اکران و در ۳ روز اکران خود توانست ۲۲ میلیون و ۳۱۲ هزار تومان فروش کند.

در کنار فیلم های کمال تبریزی و مصطفی کیایی فیلم سینمایی «او خوب سنگ می زند» ساخته سید هادی محقق بدون سرگروه سینمایی و در سینماهای ازاد اکران شد و در سه روز اکران ۴۲ هزر تومان فروش کرده است.

فیلم سینمایی «دو ساعت بعد مهرآباد» به کارگردانی علیرضا فرید در ۱۳ روز اکران ر ۱۱ سالن سینمایی توانسته ۱۶ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان فروش کند. فیلم سینمایی «معراجی ها» به گارگردانی مسعود ده نمکی در ۱۲ روز اکران در ۸۹ سالن سینما به فروش ۶۴۶ میلیون و ۳۶۸ هزار تومان رسید. همچنین فیلم سینمایی «شرقی» به گارگردانی عبدالرضا منجزی در ۱۴ روز اکران و در ۸ سالن سینمایی به فروش ۳ میلیون و ۴۵ هزار تومان فروش کرده است.

فیلم سینمایی «شبهای روشن» ساخته فرزاد موتمن در ۱۴ روز اکران با ۲ سالن سینمایی به فروش ۱۱ میلیون و ۳۸۷ هزار تومان دست یافته است.

فیلم سینمایی «سه نفر روی یک خط» ساخته خسرو ملکان در ۲۱ روز اکران و در ۱۶ سالن سینمایی تا به امروز ۵۵ میلیون و ۲۹۳ هزار تومان فروش کرده است و همچنین فیلم سینمایی «فیلادلفی» به کارگردانی مشترک سید مجتبی اسدی پور و اسماعیل رحیم زاده در ۲۱ روز اکران و در ۵ سالن سینمایی به فروش ۲ میلیون و ۴۳۹ هزار تومانی دست یافته است.

فیلم سینمایی «چارسو» به کارگردانی فرهاد نجفی در ۲۱ روز اکران و در ۱۲ سالن سینمایی به فروش ۶۱ میلیون و ۶۹۲ هزار تومانی دست یافته است و در کنار آن فیلم سینمایی «دل بی قرار» ساخته قربان محمدپور در ۲۱ روز اکران و در ۱۶ سالن سینمایی به فروش ۳۳ میلیون و ۲۹۱ هزار تومان دست یافته است.

فیلم سینمایی «صبح خاکستر» به کارگردانی حسن ناظر در ۲۱ روز اکران و در ۱۰ سالن سینمایی به فروش تاکنون به فروش ۱۱ میلیون و ۷۴۲ هزار تومان رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.