سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳

توزیع یک فیلم همراه با پشت صحنه

داودنژاد: امیدوارم «کلاس هنرپیشگی» در نمایش خانگی دیده شود

داوود نژاد و کلاس هنرپیشگی*

کارگردان فیلم سینمایی «کلاس هنرپیشگی» که تا پایان فروردین در شبکه خانگی توزیع میی شود گفت: امیدوارم تجربه تلخ دیده نشدن «کلاس هنرپیشگی» در زمان اکران برای شبکه نمایش خانگی آن نیز تکرار نشود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم سینمایی «کلاس هنرپیشگی» آخرین ساخته علیرضا داودنژاد که در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر اکران شد تا پایان فروردین ماه ۹۳ توسط موسسه رسانه های تصویری وارد شبکه نمایش خانگی می شود.

علیرضا داودنژاد در گفتگو با خبرنگار سینماپرس با اشاره به این مطلب که متاسفانه برای توزیع این فیلم در شبکه نمایش خانگی هم تبلیغ نشد، عنوان کرد: در زمان اکران «کلاس هنرپیشگی» هم تبلیغاتی برای این فیلم صورت نگرفت و باعث شد که مخاطب اطلاعاتی از پیش درباره این فیلم نداشته باشد و برای دیدن آن به سینما نرود. اکنون هم این فیلم در توزیع نمایش خانگی خود با همان مشکل اکران رو به رو شد و برای توزیع آن تبلیغاتی صورت نگرفت.

وی ادامه داد: فکر می کنم تجربه تلخ دیده نشدن «کلاس هنرپیشگی» در زمان اکران برای شبکه نمایش خانگی آن نیز تکرار شود اما امیدوارم که اتفاق رخ ندهد.

این کارگردان افزود: نزذیک به ۶ دقیقه از پشت صحنه این فیلم را برای توزیع کننده فرستاده ایم که در پایان فیلم به نمایش خانگی آن اضافه کند اما از این که نسخه خانگی آن همراه با پشت صحنه باشد اطلاعی ندارم.

گفتنی است؛ «کلاس هنرپیشگی» در بخش مسابقه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نامزد بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش مکمل زن و برنده جایزه ویژه هیات داوران به خاطر حضور نجیبانه مستمر و پر تلاش در راستای اعتلا و تکریم محیط خانواده ایرانی شد.

علیرضا داود نژاد و رضا داود نژاد این فیلم را تهیه کرده اند که در پاییز ۱۳۹۲ به اکران عمومی درآمد.

در این فیلم احترام السادات حبیبیان، رضا داود نژاد ، زهرا داود نژاد، محمدرضا داودنژاد و کبری حسن زاده ایفای نقش می کنند داستان فیلم ماجرای یک کلاس هنرپیشگی است که طی آن تاثیر تحولات روز اجتماعی بر مناسبات خانوادگی بازسازی می شود.

پشت صحنه و گالری عکسهای کلاس هنرپیشگی جزو ضمائم این DVD است که با کیفیت FULL HD هفته آینده توزیع خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.