سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲

آخوندی خبر داد:

برای دریافت سانس‌ بیشتر اکران «پایان خدمت» کوتاه‌تر می‌شود

فیلم سینمایی پایان خدمت

حمید آخوندی؛ تهیه کننده فیلم سینمایی «پایان خدمت»، گفت: زمان این فیلم را کوتاه می‌کنیم تا در اکران بتوانیم سانس‌های بیشتری را داشته باشیم.

حمید آخوندی؛ تهیه کننده فیلم سینمایی «پایان خدمت» درباره زمان اکران عمومی این فیلم به سینماپرس گفت: هنوز برای زمان قطعی اکران به نتیجه نهایی نرسیدیم و با چند پخش کننده در حال مذاکره هستیم تا بهترین شرایط را برای اکران عمومی این فیلم مهیا کنیم.

وی افزود: برای اکران «پایان خدمت» باید شرایط کلی را در نظر بگیریم اما قطعا نمایش عمومی این فیلم در فصل بهار نخواهد بود و بیشتر اواخر تابستان یا فصل پاییز برای اکران این فیلم می تواند مناسب باشد.

آخوندی یادآور شد: تغییر کلی در تدوین فیلم نسبت به نسخه جشنواره ایجاد نخواهد شد ولی احتمالا زمان فیلم را کوتاه کنیم تا در اکران بتوانیم سانس‌های بیشتری را داشته باشیم و قرار نیست فیلم را در اکران محدود نمایش عمومی کنیم چراکه قطعا برنامه ما برای اکران با سرگروه است.

گفتنی است، اولین نمایش «پایان خدمت» در بخش نگاه نو جشنواره سی‌ و دوم فیلم فجر بود.

سعید راد، جمشید مشایخی، امیر جدیدی، هدی زین العابدینی، رامین راستاد، رامسین کبریتی، محمد فیلی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«پایان خدمت» ماجرای سربازی است در روزهای پایانی خدمتش و مشکلاتی که در جاده پیش رو دارد. او بر خلاف دستور مافوقش عمل می‌کند. مافوقی که با او رابطه‌ای صمیمی و پدرانه دارد...

عوامل این فیلم عبارتند از:کارگردان:حمید زرگرنژاد، فیلمنامه: بهروز افخمی، تهیه کننده:علیرضا جلالی، حمید آخوندی،  مدیر تولید :علیرضا بختیان، مدیر تصویربرداری : علی‌محمد قاسمی، صدابردار: امین میرشکاری، طراح گریم : مهری شیرازی، طراح صحنه: محمد محمدی، برنامه ریز و دستیاراول کارگردان : خسرو نصیری خواه، جانشین تولید : ابراهیم نصیری مقدم، مدیر تدارکات: سعید مهتاب، منشی صحنه : فرحناز خسروآبادی، جلوه های ویژه میدانی : حسن راستگو، تدوین : رضا سورانی، عکاس : مژده مرادی.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.