سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸

فرهاد اصلانی: حضورم در «شاهگوش» اتفاق خوبی بود

شاهگوش

فرهاد اصلانی که در سریال شاهگوش داوود میرباقری ایفای نقش می‌کند، می‌گوید: اکنون شبکه نمایش خانگی دارد خودش را پیدا می‌کند و بین مردم جا می‌افتد؛ قطعا سرمایه‌گذاران و تهیه‌کنندگانی خواهند آمد که این عرصه و مخاطبانشان را جدی می‌گیرند.

به گزارش سینماپرس این بازیگر در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره‌ی شبکه نمایش خانگی و بدقولی‌هایی که در ادامه‌ی ساخت آثاری نظیر «قهوه تلخ» و «قلب یخی» رخ داد، گفت: شاید به خاطر این بوده که در ابتدا این رسانه برای تهیه‌کنندگانی که وارد آن می‌شدند شناخته شده نبوده است و ناامنی‌هایی به دلیل قاچاق سی‌دی و رعایت نکردن قانون کپی رایت وجود داشته است.

اصلانی ادامه داد: به همین دلیل ممکن بود آثار از اواسط تولیدشان آسیب ببینند و ادامه داده نشوند و من فکر نمی‌کنم که مقصر آقای مدیری یا فرد دیگری بوده، بلکه یک جریان کلی بوده است.

وی اظهار کرد: احساس می‌کنم اکنون شبکه نمایش خانگی دارد خودش را پیدا می‌کند و بین مردم جا می‌افتد، قطعا سرمایه‌گذاران و تهیه‌کنندگانی خواهند آمد که این عرصه و مخاطبانشان را جدی می‌گیرند؛ چرا که بحث اول در رسانه، مخاطب و توجه به درخواست اوست.

اصلانی که در سریال «شاهگوش» نقش اسد خفته را بازی می‌کند درباره‌ی همکاری با داوود میرباقری نیز گفت: «شاهگوش» تجربه‌ی چهارم من با آقای میرباقری است و در تئاتر و تلویزیون سابقه‌ی طولانی با ایشان دارم و هر زمانی از طرف ایشان کاری پیشنهاد می‌شود با کمال میل به آن فکر می‌کنم‌؛ حضورم در «شاهگوش» اتفاق خوبی بود و از همه نظر با این کار موافق بودم.

بازیگر سریال «شاهگوش» درباره‌ی لزوم تاسیس شبکه‌های جدید در صداوسیما و پخش آثار تکراری از این شبکه‌ها نیز عنوان کرد: در همه جای دنیا مرسوم است که کمی برنامه‌های تکراری پخش شود چون تلویزیون رسانه‌ای است که 24 ساعته برنامه‌سازی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ولی باید مرتب کار ساخته شود‌، شبکه‌های جدید احتمالا در ابتدای شروعشان با مشکلاتی مواجه خواهند شد و تا زمانی که تعریف شوند و صاحب بودجه شوند به طور طبیعی از برنامه‌های آرشیوی استفاده می‌کنند.

فرهاد اصلانی درباره‌ی کاهش آثار طنز هرشبی در تلویزیون گفت: تلویزیون مدتی است که توجهی به مخاطب ندارد و سطح برنامه‌هایش از نظر کیفیت خیلی پایین آمده است.

بازیگر سریال «شاهگوش» در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: تلویزیون مدتی است که تصمیمش را گرفته و توجهی به مخاطب ندارد؛‌ خودش را یک رسانه‌ی بی‌رقیب می‌داند و سطح برنامه‌هایش از نظر کیفی پایین آمده است.

وی افزود: تلویزیون در شرایط جالبی نیست و امیدوارم که تغییری در آن ایجاد شود،‌ تلویزیون پیش‌تر کمی با رأی و نظر مخاطب جلو می‌رفت اما در حال حاضر اصلا به نظر نمی‌آید که نظر مخاطب برای تلویزیون مهم باشد.

این بازیگر تاکید کرد: تلویزیون کار خودش را می‌کند و برنامه‌هایی را که دوست دارد تولید می‌کند و مسبب بخشی از این همه رویکردی که نسبت به ماهواره وجود دارد تلویزیون است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.