سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸

شبکه سه و سریالی جدید از بذرافشان

مازیار فلاحی خواننده سریال «هفت سنگ» شد

مازیار فلاحی*

سریال «هفت سنگ» به کارگردانی علیرضا بذرافشان که قرار است مازیار فلاحی خوانندگی آن را انجام دهد، از ۱۳ اردیبهشت ماه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، ضبط تصاویر مجموعه «هفت سنگ» به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه‌کنندگی مجید مولایی اواخر سال گذشته در تهران به پایان رسید. آخرین سکانس‌های این سریال مربوط به قصد یکی از شخصیت‌های اصلی با بازی مهدی سلطانی برای خرید خانه بود و تقریباً اغلب بازیگران اصلی در روز آخر تصویربرداری جلوی دوربین رفتند. این سریال از اواخر تابستان پارسال در شهرک غرب جلوی دوربین رفت.

مهدی سلطانی، پرویز پرستویی، الهام پاوه‌نژاد، بهنام تشکر، شبنم مقدمی، فرناز رهنما، ارسلان قاسمی، پارسا قراخانلو، حامد کیازال، حنانه احدی و روژین نفوتی‌نژاد بازیگران اصلی آن بودند. همچنین در طول تصویربرداری چهره‌هایی چون محمود پاک نیت، بهمن زرین‌پور، مینا جعفرزاده، عزت الله مهرآوران، مهتاج نجومی، امیررضا دلاوری، محسن قاضی مرادی، سیروس میمنت، سیما مطلبی، امیر غفارمنش، امیر کاظمی، افشین سنگ چاپ، سیامک اشعریون، عباس جمشیدی، صدف احمدی و صدرالدین حجازی به عنوان بازیگران مه‌مان در این سریال مقابل دوربین رفتند.

«هفت سنگ» مجموعه‌ای اجتماعی و خانوادگی در لایه‌ ای از اتفاقات کمیک و درباره سه خانواده است که با یکدیگر نسبت نزدیک فامیلی دارند و در هر قسمت با ماجرایی مواجه می‌شوند.

قرار است این سریال از 13 اردیبهشت امسال در 30 قسمت به صورت شش شب در هفته به پخش برسد. ترانه‌ای که مازیار فلاحی برای تیتراژ خوانده نیز بزودی روی سریال می‌نشیند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.