شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷

یک انیمیشن در شبکه پویا

انیمیشن «نامه ای به آفتاب» به مناسبت میلاد امام خمینی از شبکه پویا پخش می‌شود

انیمیشن نامه ای به آفتاب

انیمیشن «نامه ای به آفتاب» عنوان انیمیشن د. بعدی دوازده دقیقه ای است که به مناسبت میلاد امام خمینی امروز ساعت 20.30 از شبکه آفتاب پخش می شود.

بنا بر این گزارش به نقل از روابط عمومی مركز پویانمایی  صبا، انیمیشن «نامه ای به آفتاب» عنوان انیمیشن دوازده دقیقه ای است كه به كارگردانی فرحناز باقر و تهیه كنندگی مركز پویانمایی  صبا با تكنیك دوبعدی و با روش كاملاً سنتی بر اساس داستانی واقعی از خاطره یك كودك روستایی شكل گرفته است. این انیمیشن امروز ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه پویا پخش می شود.

انیمیشن نامه ای به آفتاب

 كارگردان این انیمیشن كه خود فیلمنامه این را به رشته تحریر درآورده است، در اولین تجربه كارگردانی خود این فیلم كوتاه را برای نوجوانان ساخته است.

انیمیشن نامه ای به آفتاب

به گفته فرحناز باقر، این برنامه در یك فضای كلاسیك كار شده است و مجید شخصیت اصلی داستان كه در یك روستای دورافتاده زندگی می كند آرزو دارد برای حضرت امام خمینی (ره) نامه ای بنویسد. اما به دلیل اینكه در روستای آنها امكانات پستی وجود ندارد با كمك فكر خویش تصمیمی جالب برای ارسال نامه خود می گیرد...

انیمیشن نامه ای به آفتاب

از ویژگی های این فیلم نوع گرافیك آن است كه سعی شده تا فضاهای روستایی طراحی شده در آن كاملاً حس و حال یك روستای بكر را به بیننده القاء كند.به همین دلیل برای طراحی فضاها از دو تكنیك دستی و كامپیوتری همزمان به صورت تلفیقی استفاده شده است.

انیمیشن نامه ای به آفتاب

عوامل تهیه این پروژه عبارتند از:

طراحی و اجرای فضاها: فرحناز باقر، طراح شخصیت و استوری برد: حمید برزویی،طراح كلید: ابراهیم موحدی، طراح بینابین: محمد نجاتی، اعظم ولی زاده، طراح دسن: ندا معتمدی، اجرای رایانه و تدوین : خلیل ا... گرجی و سرپرست قسمت كامپیوتر: علیرضا باقر.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.