جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴

اثرات مثبت و منفی پخش فوتبال در سینماها/6

پاسبانیان: نمایش گزینشی فوتبال در نهایت به نفع سینما و سینمادارها است

تماشای فوتبال در سینما*

سینماپرس: امیر هوشنگ پاسبانیان، مدیر سینما استقلال معتقد است که نمایش گزینشی فوتبال در سینماها در نهایت به نفع سینماها و در ادوار گذشته این طرح در سینما استقلال برگزار شد و با استقبال خوبی هم از سوی مردم مواجه شد.

بنابراین گزارش، وی در ادامه گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد اثرات مثبت و منفی پخش فوتبال در سینماها خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح کاملاً موافق هستم. ما در ادوار گذشته جام جهانی هم این طرح را در سینما استقلال اجرا کردیم و مردم هم استقبال خوبی از این طرح انجام داده اند.

وی گفت: ضمن اینکه اجرای این برنامه از نظر مالی هم در زمانی که فروش فیلم های روی پرده دچار افت می شود و زمان امتحانات دانشجویان است به سینماها کمک شایانی خواهد کرد.

پاسبانیان تصریح کرد: به هر حال دوستان در شورای صنفی نمایش، نیروی انتظامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید دور هم جمع شوند و در مورد این طرح به جمع بندی برسند اما تا آنجایی که من می دانم اکثر سینمادارها با اجرای این طرح موافق هستند.

مدیر سینما استقلال در ادامه افزود: به نظرم جدای از مسابقات در ابعاد جام جهانی باید مسابقات فوتبال مهم البته نه داخلی مثل بازی استقلال و پرسپولیس را هم در سینماها به نمایش درآورد. نمایش گزینشی این فوتبال ها در سینماها در نهایت به نفع سینما است.

پاسبانیان در مورد تنشج های احتمالی این بازی ها و رعایت استانداردها اضافه کرد: خوشبختانه در این زمینه مشکلات تجهیزات نداریم و پخش فوتبال های خارجی خیلی تشنج زا نیست چرا که مردم مثل بازی های داخلی آنچنان تعصبی به این نوع تیم ها ندارند و در دوره های گذشته که ما این طرح را اجرا کردیم قطعاً هیجان در میان مردم بود اما با مشکل خاصی مواجه نشدیم چرا که مردم ما بسیار با فرهنگ هستند و رشد کرده اند.

وی در پایان این گفتگو تصریح کرد: البته موافق این قضیه هم نیستم که همه سالن های سینمای های تهران فوتبال جام جهانی را پخش کنند باید یک برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد و در هر منطقه ای یکی- دو سالن اختصاص به پخش فوتبال داشته باشد و سایر سینماها هم فیلم های اکران را به نمایش بگذارند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.