یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷

با گلایه از نحوه پخش و نمایش فیلم ها

باباییان: فیلمنامه نویس اصلاحات« تصویرم در آینه نیست» را انجام نداد، از تولید منصرف شدم

باباییان

سینماپرس: داریوش باباییان تهیه کننده سینما صبح امروز ۱۱ خرداد گفت: فیلمنامه «تصویرم در آینه نیست» توسط شورای پروانه ساخت به دلیل طرح موضوع خیانت در آن با اصلاحیه مواجه و قرار شد تا این فیلمنامه توسط نویسنده آن مهرنوش عبدی منفرد بازنویسی شود که نشد!

براساس این گزارش، باباییان به سینماپرس گفت: متاسفانه بعد از چندین بار  بازنویسی توسط نویسنده، به آن نتیجه مورد نظر ارشاد نرسیدیم و به همین دلیل برای تولید «تصویرم در آینه نیست» به کارگردانی محمدرضا خاکی توافق نهایی صورت نگرفت و از ساخت آن منصرف شدم.

وی ادامه داد: به عنوان تهیه کننده به شورای پروانه ساخت تعهد داده بودم که اصلاحیه‌ها انجام شود اما فیلمنامه نویس کار خودش را کرد و از موضوع خیانت دور نشد. به احتمال زیاد طی هفته آینده فیلمنامه جدیدی با کارگردان دیگری به شورای پروانه ساخت جهت تولید، جایگزین این فیلم خواهد شد.

وی درباره فیلم هایی که در نوبت پخش دارد گفت: فیلم های «مردن به وقت شهریور» به کارگردانی هاتف علیمردانی، «دنیای پرامید» به کارگردانی منوچهر هادی و «نقش و نگار» توسط شکوفا فیلم پخش خواهد شد.

باباییان درباره زمان پخش این فیلم ها گفت: اکنون با چند سرگروه در حال مذاکره هستیم اما متاسفانه گروه های نمایشی به صورت یک‌دست کار می کنند و سرگروه ها بین چند دفتر تقسیم شده است علی رغم اینکه طبق قانون هم کار می کنند.

تهیه کننده «زهر عسل» با بیان اینکه باید جلوی یک دستی سرگروه های سینمایی گرفته شود اظهار کرد: حالا که در شورای صنفی نمایش،کانون پخش و  اداره کل نظارت این یک دستی بودن را حس می کنیم باید مدیران به صدای اعتراض تهیه کننده و پخش کننده نسبت به این موضوع رسیدگی کنند تا فیلم های همه دفاتر بتواند در زمان های مناسب هم اکران شود. تمام تلاش خود را می کنیم تا یکی از سه فیلم را در عید فطر یا بعد از آن اکران عمومی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.