جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

گزارش سینماپرس از یک منبع موثق

«پله» و «‌‌فرناندا لیما» جلوی دوربین محمد حسین لطیفی می روند/ «رویای من برزیل» در چه مرحله‌ایست؟

پله - فرناندا لیما

سینماپرس: با انصراف محمد حسین لطیفی از پروژه «یار دوازدهم»، این کارگردان در حالی همزمان با آغاز جام جهانی درحال فیلمبرداری فاز اول فیلم سینمایی «رویای من برزیل» و بازدید از لوکیشن های فیلم است که یک منبع موثق از حضور دو شخصیت معروف فوتبالی و سینمایی و تلویزیونی کشور برزیل در این فیلم خبر داد.

بنابر گزارش خبرنگار سینماپرس، گروه فنی فیلم سینمایی «رویای من برزیل» به همراه محمد حسین لطیفی همزمان با آغاز جام جهانی فوتبال به برزیل سفر کرده اند و فیلمبرداری این فیلم در سه کشور ایران، برزیل و امارات انجام خواهد شد.

گفتنی است، فاز اول فیلمبرداری «رویای من برزیل» مربوط به حال و هوای استادیوم های بازی های مربوط به تیم ملی کشورمان است و در فاز دوم عوامل اصلی به همراه بازیگران در کشور امارت شروع به کار خواهند کرد همچنین فاز سوم در ایران جلوی دوربین خواهد رفت و در انتها نیز چند سکانس در برزیل مجددأ فیلمبرداری خواهد شد.

این گزارش حاکیست انتخاب بازیگران ایرانی «رویای من برزیل» به بازگشت محمد حسین لطیفی از سفر برزیل موکول شده است اما بنا بر اطلاعات حاصله خبرنگار سینماپرس از یک منبع موثق، اسطوره فوتبال برزیل «پله» و بازیگر و مجری معروف این کشور «فرناندا لیما» در بخش هایی از این فیلم حضور خواهند داشت و در طول مدت اقامت تیم سازنده فیلم در برزیل رایزنی های اولیه با این دو صورت خواهد گرفت.

براساس این گزارش، سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و وزارت ورزش و جوانان از حامیان «رویای من برزیل» به کارگردانی محمد حسین لطیفی بوده و تهیه کنندگی آن را علیرضا عزیزی و محمد حسین لطیفی بر عهده دارند. فیلمنامه این فیلم را خسرو نقیبی به نگارش در آورده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.