شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶

«سینما اندیشه» در فرهنگسرای فناوری اطلاعات؛

هاشم زاده «بهار، تابستان، پاییز، زمستان و ...بهار» را با محوریت عرفان های کاذب نقد می کند

ناصر هاشم زاده*

سینماپرس: فیلم سینمایی «بهار، تابستان، پاییز، زمستان و ... بهار» اثر کیم کی دوک دوشنبه 16 تیر ماه ساعت ۱۶ در اولین نشست از سلسله نشست های «سینما اندیشه» فرهنگ سرای فناوری اطلاعات نقد و بررسی می شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای فناوری اطلاعات،  هدف از برگزاری این نشست ها بررسی گسترس عرفان های نوظهور و نا آگاهی مردم ازتاثیر مخرب این گونه عرفان ها در زندگی است. در اولین  نشست فیلم سینمایی «بهار، تابستان،پاییز، زمستان و ... بهار»"اثر  کیم کی دوک پس از نمایش با حضور سید ناصرهاشم زاده، فیلم نامه نویس و کارشناس سینما به بوته نقد گذاشته می شود.

این فیلم یکی از مهمترین آثار کیم کی دوک در حوزه  خودشناسی و عرفان به شمار می رود که جوایز متعددی را کسب کرده و تحسین بسیاری را برانگیخته است. 

«بهار، تابستان، پاییز، زمستان و ... بهار» مقاطع مختلف زندگی یک راهب و عارف شرقی را به نمایش می گذارد و هریک از این مقطع ها با سن شخصیت اصلی داستان رابطه ی مستقیم دارد.

علاقمندان می توانند برای شرکت در برنامه به فرهنگ سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و کارگر مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  ۶۶۹۰۲۱۳۸  تماس بگیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.