چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴

به بهانه ورود ۳ فیلم به شبکه نمایش خانگی

کیانوش گرامی: با مردم زندگی می کنم/ بر اساس واکنشهای مخاطبان فیلم‌های بعدی‌ام را تولید می‌کنم

کیانوش گرامی

سینماپرس: کیانوش گرامی بازیگری که در شبکه نمایش خانگی تهیه کنندگی را تجربه می کند، در خصوص آثار مخاطب پسند خانگی خود گفت: «من ۴۰ سال است در سینما و تلویزیون مشغول به کار هستم. این تجربه به من کمک می کند تا آثاری را تولید کنم که مخاطب پسند باشد. من با مردم زندگی می کنم.»

گرامی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «من هر روز با مردم زندگی می کنم. من از آن دست بازیگران و تهیه کنندگانی نیستم که در دفتر کار یا خانه ام بنشینم، بلکه در میان مردم هستم. من در تمامی مراسم عروسی ها و عزاداری هایی که دعوت می شوم، حضور پیدا می کنم و هرگز خودم را از مردم دور نمی کنم.»

بازیگر فیلم «سلطان» مسعود کیمیایی تصریح کرد: «یک نسخه از فیلم هایی را که می سازم، در کنار خانواده و دوستانم می بینم. در آن زمان نگاهم به فیلم نیست، بلکه به چهره اعضای خانواده و دوستانم نگاه می کنم و عکس العمل ها و واکنش‌های آن ها را بررسی می کنم. برای من خیلی مهم است که کدام صحنه موجب خنده و شادی آن ها می شود. همین مسئله سبب می شود چنین مواردی را در فیلم های بعدی ام رعایت کنم. فکر می کنم به همین دلایل باشد که فیلم هایم مخاطب پسند است.»

گرامی اظهار داشت: «به تازگی ۳ فیلم را وارد شبکه نمایش خانگی کرده ام؛ «زمزمه»، «پیش شرط ازدواج» و «شرط آخر». در میان این ها فیلم «زمزمه» فضا و حال و هوای دیگری نسبت به آثار تولید شده ام دارد.»

گرامی در خصوص حضور خانواده اش در آثار تولید شده اش افزود: «ساغر دختر و هاشم برادرم در برخی از فیلم هایم بازی کرده اند. دخترم که از زمان فیلم «اعتراض» آقای کیمیایی در سینما بوده و چند کار هم با من کار کرده است. به قول معروف «چراغی که به خانه روا است به مسجد حرام است». در مورد حضور برادرم هم که باید بگویم وقتی برادرم فیلمبردار است، اولویت من ایشان خواهد بود. البته کارهایی را هم مثل «خانه به خانه» دارم که با فیلمبردار دیگری کار کرده ام. برادرم مجری طرح هم است و همین امر سبب می شود بیشتر هوای من را داشته باشد!»

وی تصریح کرد: «الان خیلی از فیلمسازان به مانند داریوش بابائیان، آقای داوودنژاد هستند که از اعضای خانواده خود در آثارشان استفاده می کنند. آقای داوودنژاد که از مادربزرگشان هم بازی می گیرند. چند سالی است که مادرم به رحمت خدا رفته و هر از گاهی پدرم را هم در آثارم دعوت می کنم و با هم کار می کنیم. در همین فیلم «پیش شرط ازدواج» هم حضور کوتاهی داشتند.»

شایان ذکر است«کیانوش گرامی» علاوه بر بازیگری تهیه کننده فیلمهای ویدئویی شبکه نمایش خانگی است که بیشتر مخاطبان وی را در جایگاه بازیگر می‌شناسند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.