جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴

گزارش فروش فیلم‌ها در سینماهای کشور

«کلاشینکف» سهیلی، فیلم‌های محمدی و میرکریمی را پشت سر گذاشت/ فیلم‌های دولتی چشم انتظار فروش!

ساعد سهیلی در فیلم «کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی

سینماپرس: «کلاشینکف» ساخته سعید سهیلی تا پایان دیشب در سینماهای کشور فیلم‌های منوچهر محمدی و رضا میرکریمی را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار سینماپرس،به گفته  امیر قطبی مدیر پخش موسسه فیلمیران، فیلم سینمایی «کلاشینکف» ساخته سعید سهیلی تا پایان روز پنجشنبه دیشب۳۰ مردادماه به فروش یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومانی دست یافت.

«کلاشینکف» با در اختیار داشتن ۵۵ سینما و طی مدت ۳۰ روز در تهران ۸۴۰ میلیون تومان و در شهرستان ۴۸۰ میلیون تومان به فروش رسیده است.

 فیلم سینمایی «ردکارپت» ساخته رضا عطاران که آخرین هفته اکران خود را سپری می‌کند توانست نیز به فروش ۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومانی دست پیدا کند.

 وی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما میزان فروش «ردکارپت» را تا پایان شب گذشته در تهران یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان و در شهرستان ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

بر اساس این گزارش  تا به امروز ۵۲ روز از اکران فیلم «ردکارپت» می‌گذرد و فیلم رضا عطاران مجموعا ۴۵ سینما در تهران و شهرستان در اختیار دارد.

این گزارش حاکیست محمد رضا صابری مسئول پخش فیلم «امروز» ساخته رضا میرکریمی که با سرمایه گذاری معاونت برون مرزی صدا و سیما و با میزان تقریبی یک میلیارد و هشتصد هزار تومان هزینه ساخته شده است نیز به خبرنگار ما گفت: این فیلم در تهران 615 میلیون و هشتصد هزار تومان فروش داشته است.

البته ناگفته نماند که بر اساس برخی اخبار منتشره در سایتهای سینمایی در برخی پردیس های سینمایی تهران به ویژه در روزهای آخر هفته جاری بلیت فیلم پرفروش رضا عطاران فروخته شده و در لحظه نمایش، فیلم «امروز» بر پرده سینما ظاهر شده است که تماشاچی نیز به دلیل پاره شدن بلیط و سانسهای فوق العاده دیروقت، راهی غیر از تماشای این فیلم را نداشته است!؟

سعید خانی مدیر پخش نسیم صبا نیز فروش فیلم«برف» به کارگردانی مهدی رحمانی را در تهران ۱۵۰ میلیون و در شهرستانها ۷۵ میلیون تومان اعلام کرد.

وی گفت: نمایش این فیلم دیشب در تهران پایان یافت ولی در شهرستانها همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش حسین شهابی کارگردان فیلم حراج نیز در گفتگو با سینماپرس میزان فروشش را در مجموع ۸۶ میلیون تومان در سراسر کشور اعلام کرد.

فروش دقیق فیلمهای «فرشته ها با هم می آیند» به تهیه کنندگی منوچهر محمدی و با سرمایه گذاری حوزه هنری و «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» کاری از بهروز افخمی نیز که پیش از این در حد بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان اعلام  شده بود در صورت دسترسی به مدیران پخش فیلمها متعاقبأ اعلام خواهد شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.