یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴

در صورت جلب حمایت سرمایه‌گذار

وحیدزاده: «بی دفاع» را در سه اپیزود با حضور هنرجویان آموزشگاهها می‌سازم

ابراهیم وحیدزاده کارگردان سینما در مراسم فرش قرمز فیلم عروسک

سینماپرس: ابراهیم وحیدزاده کارگردان سینما گفت: به محض پیدا کردن سرمایه گذار فیلم«بی دفاع» را در سه اپیزود با هنرجویان آموزشگاه‌ها می سازم.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین خبرها از این فیلم خاطرنشان کرد: اظهار داشت: طی ماههای گذشته مذاکرات فراوانی را با مراکز مختلف انجام داده ام اما هنوز سرمایه تولید فیلم سینمایی «بی دفاع» فراهم نشده است.   

کارگردان «عروسک» تصریح کرد: اولویت اصلی من برای تولید فیلم سینمایی «بی دفاع» بخش خصوصی است اما اگر رایزنی ها جواب نداد چاره ای ندارم جز اینکه به سراغ ارگان های دولتی بروم و ازمشارکت آنها برای تولید فیلمم استفاده کنم. 

کارگردان «تاکسی نارنجی» در مورد ویژگی های فیلم سینمایی «بی دفاع» گفت: این فیلم هم مانند آثار قبلی ام بن مایه طنز دارد و از نظر ساختاری شبیه فیلم سینمایی «مجسمه» است که قرار است در سه اپیزود ساخته شود.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «بی دفاع» داستان زندگی یک نقاش و اتفاقاتی است که برایش رخ می دهد.

وحیدزاده که مدتی است آموزشگاهی ویژه به نام «مکتب کمدی ایران» راه اندازی کرده، درباره وضعیت آموزشی این مجموعه توضیح داد: خوشحالم که توسط آین آموزشگاه علاقه مندان واقعی ژانر کمدی جذب می شوند و البته در میان آنها چهره های با استعدادی را هم کشف می کنیم.

ابراهیم وحید زاده در پایان این گفتگو یادآور شد: همواره در آثارم سعی داشتم از هنرجویان آموزشگاهها استفاده کنم و برای ساخت فیلم سینمایی «بی دفاع» نیز بهترین هنرجویان آموزشگاه ها را بکار خواهم گرفت.

بنابراین گزارش، ابراهيم وحيد زاده متولد ۱۳۲۳ مشهد، فارغ التحصيل دانشكده هنرهای دراماتيك است. وی فعاليت هنری خود را در سال ۱۳۴۵ با كارگردانی فيلم كوتاه آغاز كرد و در سال ۱۳۵۸ با نويسندگی و كارگردانی فيلم «تحفه ها» وارد سينما شد.

 ۷ فیلم سینمایی در کارنامه ابراهیم وحید زاده به ثبت رسیده که از جمله آنها می توان به «شام عروسی»، «مجسمه» ، «تحفه ها» و ... اشاره کرد. 

نظرات

  • احمد هزاریان ۱۳۹۳/۰۹/۲۱ - ۱۴:۰۶
    0 0
    با درود فراوان کار وایده ای است در نوع خود بی نظیر که استاد وحید زاده تصمیم به انجام آن گرفته اند. ومن با شناختی که از کارهای قبلی ایشان دارم مطمئن هستم که الگویی خواهد شد برای دیگر کارگردانان که با این شیوه به دستیابی و کشف استعداد هایی که اگر شناسایی شوند فرهنگ وهنر ایران را شکوفاتر وپربار ترخواهند ساخت و اگر شناخته نشوند تمام میشوند و یا به هرز میروند که این برای جامعه ی ما زیان آور جواهد بود. برای آقای وحیدزاده که استاد استعداد یابی است آرزوی موفقیت دارم ...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.