سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

صافی: با تولید یک اثر ۴ دقیقه ای دوباره به صحنه انیمیشن بازمی‌گردم / « سنگستان » تغییر نام می‌دهد

حسین صافی-انیماتور*

سینماپرس: حسین صافی انیماتور گفت: بعد از سالها دوری از انیمیشن با تولید یک انیمیشن ۴ دقیقه ای با نام فعلی«سنگستان»برای جشنواره دو سالانه انیمیشن تهران به این عرصه بازمی‌گردم.

وی در گفتگو با سینماپرس گفت: مدتی از عرصه انیمیشن به دور بوده و به فعالیت هایی در حوزه کتاب و انجام کارهای شخصی خود پرداخته ام. در حال حاضر مجموعه « سنگستان» مراحل متحرک سازی را پشت سر می‌گذارد.

وی در ادامه افزود: علاوه بر این اخیرأ در سری جدید مجموعه انیمیشن پهلوانان به کارگردانی سید علیرضا گلپایگانی نیز همکاری داشته ام.

صافی ادامه داد: « سنگستان» یک انیمیشن تجربی است  که پیرو سبک انیمیشن سنتی« پی پر انیمیشن» ساخته می‌شود، در این کار از نرم افزاری استفاده شده است که کار با  زغال و گرافیک را برای مخاطب به نمایش می‌گذارد.

این کارگردان افزود:  زمان مجموعه « سنگستان» در ابتدا ۶ دقیقه  بود که با مقداری تغییرات در زمان دکوپاژ این اثر و تغییر درکاراکترها، پیش تولید این مجموعه به اتمام رسید و انشاالله در تلاش هستیم تا این انیمیشن را در جشنواره های مختلف به نمایش بگذاریم.

وی بیان کرد:  به احتمال زیاد در این انیمیشن از سازهای سنتی خراسانی برای موسیقی  استفاده خواهد شد. کاراکترهای متفاوتی در این انیمیشن حضور دارند که با تغییرات صورت گرفته و مشخص شدن دوبلورها تولید آن را آغاز خواهیم کرد.

صافی در پایان خاطر نشان کرد: اگرچه  اسم این انیمیشن در حال حاضر « سنگستان» است ولی با تغییراتی که در فیلمنامه صورت گرفته احتمالا این نام تغییر خواهد کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.