شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

پخش سریال ده‌نمکی از شبکه اول

«معراجی‌ها» از امشب به تلویزیون می‌آیند

پوستر فیلم معراجی ها

سینماپرس:پخش سریال جدید معراجی‌ها به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه کنندگی سید محمود رضوی با نمایش قسمت اول آن از امشب آغاز می شود.

به گزارش سینماپرس و به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، معراجی‌ها در۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده و در آن بازیگرانی چون مهران رجبی، نیما شاهرخ شاهی، سیدجواد هاشمی، برزو ارجمند، پندار اکبری، نیما شاهرخ شاهی، علی صادقی، رضا رویگری، حدیثه تهرانی، حسین مهری، اصغر نقی‌زاده، بهنوش بختیاری، سمانه پاکدل، سید مهرداد ضیایی، امیر نوری، کاوه خداشناس، دانیال عبادی، اسماعیل سلطانیان ایفای نقش کرده‌ اند.

براساس این گزارش:نسخه سریال معراجی ها با نسخه سینمایی آن متفاوت است و داستان مجزایی را روایت می کند. درخلاصه داستان این سریال آمده : قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه ها دفن شوند، اما گروهی از دانشجویان با تحریک یکی از  اساتید، اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می‌کنند که آغاز قصه‌ای می‌شود. علاقه مندان به مجموعه های تلویزیونی شبکه یک سیما می توانند سریال معراجی ها را از امشب۲۲ شهریور ساعت۲۲:۲۰ هر شب از این شبکه تماشا کنند.

** آغاز پخش سریال معراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی از امشب۲۲ شهریور ساعت۲۲:۲۰ از شبکه یک سیما

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.