پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۲

اقدامی بی سابقه ولی هدفمند در «خندوانه»

چرا تندیس جشن خانه سینما در یک برنامه تلویزیونی به رامبد جوان اهدا شد؟!

خندوانه*

سینماپرس: در واپسین دقایق شامگاه دیشب و در آخرین لحظات برنامه«خندوانه» از شبکه نسیم، در اقدامی بی سابقه جایزه جشن خانه سینما از سوی دو تن از اعضای این خانه به رامبد جوان اهدا شد!

ینا به گزارش خبرنگار سینماپرس، در جدیدترین برنامه خندوانه در حالیکه علیرضا خمسه برنامه خود را اجرا می کرد، به ناگاه و بر خلاف رویه هر شب، سیف الله صمدیان عکاس و پریوش نظریه بازیگر دو تن از اعضای خانه سینما، با حضور در استودیو، تندیس و لوح تقدیر جشن خانه سینما را در حضور حاضرین و در برابر دیدگان میلیونها بیننده این برنامه پر مخاطب به رامبد جوان مجری و کارگردان این برنامه اعطا کردند.

صمدیان که یکی از داوران بخش مواد تبلیغی شانزدهمین جشن خانه سینما بود، در سخنانی خود را نماینده خانه سینما معرفی کرد و با همکاری خمسه و نظریه از اعضای انجمن بازیگران خانه سینما پس از طرح پرسش هایی از حاضرین درباره علت حضور خود در این برنامه، جایزه بهترین آنونس جشن خانه سینما را برای فیلم «خسته نباشید» به رامید جوان اهدا نمودند.

در ادامه جوان از صمدیان و نظریه خواست که هر یک بطور جداگانه به عنوان مهمان در برنامه خندوانه حضور یابند.

این اقدام در حالی از یک برنامه پیش ضبط شده صورت گرفت که به گفته برخی عوامل این فیلم، صدا و سیما در زمان اکران آن، با پخش تیزرهای «خسته نباشید» بطور گسترده چندان موافق نبود.

«خسته نباشید» از جمله محصولات حوزه هنری به کارگردانی مشترک محسن قرایی و افشین هاشمی است که موضوع آن مرتبط با حوزه گردشگری بوده و  عدم تطابق مضمون آن با مأموریتهای مشخص حوزه هنری در حمایت از آثار سینمای انقلابی و هنر دینی اعتراض برخی منتقدین را برانگیخت.

ضمن اینکه با توجه به انعکاس نه چندان گسترده خبر جشن خانه سینما در شبکه های تلویزیونی به دلیل حواشی همیشگی و چه بسا سیاسی و چندین ساله این خانه، برنامه ریزی برای انجام این اقدام هدفمند در یک برنامه مردمی جای سوال برای نمایندگان افکار عمومی را پدید می آورد که از سوی مسئولان پخش صدا و سیما قابل پیگیری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.