یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

دبیر اجرایی جشنواره کودک: اصفهان می‌تواند مرکز تولید فیلم کودک در کشور شود/ سال آینده هم در خدمتیم!

سیدحسین علی شهیدی دبیر اجرایی جشنواره کودک و نوجوان اصفهان

سینماپرس: سید حسین علی شهیدی ، دبیر اجرایی جشنواره کودک و نوجوان در اصفهان با بیان اینکه این شهر می تواند مرکز تولید فیلم برای کودک شود، گفت: این جشنواره سال آینده با مدت زمان بیشتر در یک هفته برگزار می شود.

وی در گفتگو  با خبرنگار سینماپرس مسقر در اصفهان توضیح داد: سال آینده هم قرار است جشنواره کودک و نوجوان در اصفهان برگزار شوذ، امیدواریم بتوانیم شهر اصفهان را مرکز تولید فیلم های خوب برای کودک تبدیل کنیم. 

شهیدی  در ادامه  به تولیدات تصویری در شهر اصفهان اشاره کرد و افزود: تولید فیلم جسارت و شهامت می‌خواهد که امسال خوشبختانه  اصفهان با تولید ۵۰ فیلم ثابت کرد قابلیت و ظرفیت این را دارد که دفتر دائمی جشنواره کودک و نوجوان برای همیشه به این شهر منتقل شود.

وی در ادامه افزود: تولید، هدف نهایی جشنواره کودک و نوجوان  برای ما به شمار میرود.

 شهیدی در ادامه تصریح کرد:  ما برای ساخت و تولید فیلم استانداردهای لازم را از همه جهات رعایت کردیم و با هماهنگی شبکه دو سیما و کمک گرفتن از اساتید دانشگاه علوم تربیتی دانشگاه اصفهان، حوزه علمیه ، آموزش و پروش و سایر ارگانهای ذیربط سعی کردیم ثابت کنیم اصفهان می‌تواند مرکز تولید فیلم کشور در حوزه کودک باشد.

دبیر اجرایی جشنواره کودک و نوجوان در ادامه افزود: اصفهان از نظر کمی و کیفی تولیدات خود را در این جشنواره افزایش داده است.

شهیدی خاطرنشان کرد:  جشنواره‌های سینمایی هم فرصت هستند و هم تهدید؛ لذا اگر درست به بهره‌برداری برسند، می‌توانند از نظر سیاسی و اقتصادی برای کشور مناسب باشند؛ به همین منظور شهر اصفهان نقطه ای فعال در میان شهرهای ایران است که می‌توان از آن استفاده بهینه کرد.

وی که بازنشسته صدا و سیماست در ادامه این گفتگو همچنین اظهار داشت: سیما فیلم با بررسی ها و البته توضیحاتی که برایشان داده شده است علاقمند است سریال «سلمان فارسی» که به کارگردانی داوود میرباقری در مرحله پیش تولید است را در اصفهان فیلمبرداری نماید.

شهیدی در ادامه افزود: قرار است به زودی مجید میرفخرایی  (طراح صحنه و مدیر هنری ) این سریال فاخر برای  بازبینی لوکیشن ها به اصفهان بیاید تا بتوانیم با تفاهم با هم لوکیشن های نابی را در اصفهان پیدا کنیم و این سریال بعد از گذراندن پیش تولید اوایل سال آینده در اصفهان کلید بخورد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.