یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴

در گفتگو با خبرنگار سینماپرس

مدیر گروه کودک شبکه دو: با دوران طلایی سینمای کودک فاصله زیادی داریم

علی زارعان

سینماپرس: علی زارعان مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما گفت با تماشای فیلمهای کودک متوجه می‌شویم که با دوران طلایی سینمای کودک فاصله زیادی داریم

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس مسقر در اصفهان اظهار داشت: دو هفته پیش توافقنامه میان شبکه دو سیما و بنیاد سینمایی فارابی با حضور محمد رضا جعفری جلوه (مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی) و علی بخشی زاده (مدیر شبکه دو سیما ) منعقد شد تا از چند هفته دیگر صبح جمعه محصولات بنیاد سینمایی فارابی که در آرشیو مانده  از تلویزیون برای کودکان پخش شود و بعد از آن تحلیلی روی این آثار انجام شود.

وی در ادامه در مورد ارزیابی خود از جشنواره کودک و نوجوان اصفهان نیز گفت: بنده یکی از داوران بخش کوتاه جشنواره کودک و نوجوان بودم و تا کنون ۲۶۰ اثر بخش کوتاه و ویدئویی جشنواره را دیدم .

زارعان تصریح کرد:  چشم انداز سینمای کوتاه و ویدئویی را خیلی عالی ارزیابی می کنم و امیدوارم از دل همین جوان های فیلمسازهای زیادی در آینده در عرصه فیلم های بلند هم استعداد های خوبی داشته باشیم.

وی در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: چند روزی است که فیلم های بلند جشنواره کودک و نوجوان  را می بینیم و متأسفانه جشم انداز خوبی در این بخش وجود ندارد، امیدواریم در سال های آتی ضعف فیلمسازی در این حوزه بر طرف شود.

بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلمهای کودک و نوجوان هم اکنون در شهر  اصفهان در حال برگزاری است. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.