دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷

عبدالله علیخانی:

«مستانه» بعد از «خواب زده ها» اواخر آبان به سینماها می‌آید/ «شانس، عشق، تصادف» در انتظار اکران

عبداله علیخانی

سینماپرس: عبدالله علیخانی تهیه کننده سینما صبح امروز از اکران فیلم سینمایی «مستانه» به کارگردانی حسین فرحبخش در اواخر آبان بعد از اتمام اکران فیلم سینمایی «خواب زده ها» ساخته فریدون جیرانی خبر داد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد زمان اکران فیلم سینمایی «مستانه» ساخته حسین فرحبخش اظهار داشت : شرایط اکران پاییزی این فیلم فراهم شده است. 

تهیه کننده «زن ها فرشته اند» ادامه داد: قرارداد فیلم ما برای اکران در گروه سینمایی آفریقا منعقد شده است و احتمالاً از اواخر آبان ماه این فیلم بعد از اتمام اکران فیلم سینمایی «خواب زده ها» ساخته فریدون جیرانی به روی پرده سینماها خواهد رفت.

تهیه کننده «عطش» درباره اینکه آیا «مستانه» هم ممکن است مثل فیلم سینمایی «خصوصی» اکران پر حاشیه ای داشته باشد توضیح داد:این  فیلم با کمترین ممیزی از سوی شورای پروانه ساخت مواجه شد و فکر نمی کنم اکران پر حاشیه ای داشته باشد و قرار نیست هر فیلمی که ما می سازیم با حاشیه مواجه شود.

علیخانی در ادامه به ویژگی های فیلم جدید حسین فرحبخش اشاره کرد و توضیح داد: «مستانه» درباره سینما نیست بلکه درباره یک بازیگر سینما است که اتفاقات بیرونی زندگی او را در موقعیت دشواری قرار می دهد.

برپایه این گزارش، «مستانه» سومین فیلم فرح‌بخش در مقام کارگردان است که پیش از این دو فیلم «عطش» و «زندگی خصوصی» را کارگردانی کرده بود.

فرهاد اصلانی، باران کوثری، میلاد کی‌مرام، سحر دولتشاهی از بازیگران این فیلم هستند و فیلمنامه آن را اصغر نعیمی نوشته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مستانه، سوپراستار سينما، محبوب مردم است و طی حادثه‌ای مسير زندگی‌اش تغيير می كند و ....

همچنین تهیه کننده فیلم سینمایی «شانس، عشق، تصادف» که جدیدترین ساخته آرش معیریان است گفت: تمام مراحل این فیلم طی شده  و برای پروانه نمایش اقدام کرده ایم؛ منتظر هستیم تا شورای صنفی نمایش زمان اکران این فیلم را اعلام کند.

برپایه این گزارش، محمد رضا شریفی نیا، بهنوش طباطبایی، حمید عسگری، سحر قریشی، سیروس گرجستانی، نادر سلیمانی و ... در فیلم جدید آرش معیریان به ایفای نقش پرداخته اند.

در کارنامه تهیه کننده عبدالله علیخانی ۳۵ فیلم به ثبت رسیده است که از جمله آنها می توان به «خصوصی»، «آقای هفت رنگ»، «سلام بر عشق»، «عطش» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.