شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱

در گفتگوی قاسمی جامی با سینماپرس عنوان شد

مجید انتظامی موسیقی «مرواریدهای خلیج فارس» را نواخت

ارکستر «سمفونی کارون » به رهبری مجید انتظامی

سینماپرس: حسین قاسمی جامی کارگردان سینما از ارسال فیلم سینمایی «به بادبادکها شلیک نکنید» به جشنواره فیلم رشد و اتمام ساخت موسیقی «مرواریدهای خلیج فارس» توسط مجید انتظامی خبر داد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس گفت: بعد از نمایش فیلم «به بادبادکها شلیک نکنید» در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان، قرار شد این فیلم در جشنواره رشد نیز حضور داشته باشد و سپس برای اکران آن اقدام کنیم.

کارگردان «پیتزا مخلوط» در ادامه افزود: اینگونه فیلم ها نیازمند حمایت در اکران هستند و با وجود فیلم های مختلف اصطلاحأ بفروش، سینمادارها کمتر میل دارند این فیلم ها را اکران کنند؛ اما امیدواریم با همه این سختی ها فیلم را به اکران عمومی درآوریم.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «به بادبادک ها شلیک نکنید» داستان دختر بچه ای است که در مرز لبنان و فلسطین اشغالی در باغ زیتون مشغول بادبادک بازی است که عکسی توجه اش را جلب می کند و یک رمز گشایی صورت می گیرد . این فیلم با هدف نشان دادن مظلومیت های کودکان غزه ساخته شده است.

بنابراین گزارش، علی لشگری پور، علی سید تشکر، مهرنوش شیخی، آرمین پاینده مقدم و ... در این فیلم به ایفا نقش پرداخته اند.

وی در ادامه این گفتگو در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «مرواریدهای خلیج فارس» نیز گفت: فیلمبرداری این فیلم با شرایط سخت وآب وهوایی به اتمام رسید و مجید انتظامی نیز به تازگی ساخت موسیقی این فیلم را به پایان برده است و قرار است به زودی برای اکران این فیلم هم اقدام شود.

در خلاصه داستان «مروارید‌های خلیج فارس» آمده است: در شب عروسی دختر سرگرد هادی فرمانده سابق تکاوران نیروی دریایی با پسر شهید ناخدا محمدی، سرگرد هادی متوجه می‌شود که داماد به محل شهادت پدرش رفته است. هادی برای پیدا کردن او به محل مورد نظر می‌رود اما...

امین حیایی در نقش ناخدا محمدی (ناخدای ناوشکن جوشن)، هادی ساعی در نقش هادی (فرمانده تکاوران نیروی دریایی) و افسانه بایگان در نقش زهرا(همسر ناخدا محمدی) از بازیگران اصلی «مروارید‌های خلیج فارس» هستند.

حسين قاسمی جامی متولد ۱۳۴۲ تهران، فارغ التحصيل مركز اسلامی آموزش فيلمسازی است. وی فعاليت هنری را در سال ۱۳۵۵ با فيلمسازی در كانون پرورش فكری كودكان آغاز كرد.

۱۰ فیلم در کارنامه فیلمسازی حسین قاسمی جامی به ثبت رسیده است که از جمله آن ها می توان به «مروارید خلیج فارس»، «خروس بی محل»، «پیتزا مخلوط» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.