سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳

سکوت احسانی در قبال خبر انتشار اکران حاشیه ساز فیلم «پاداش»

پاداش

فارس: در حالی کارگردان فیلم سینمایی «پاداش» از اکران این فیلم پس از محرم و صفر خبر داد که معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در مقابل این خبر سکوت کرد.

 

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، در حاشیه بازدید محمد احسانی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی از پشت صحنه مجموعه «ابله» کمال تبریزی کارگردان این مجموعه از پایان بلاتکلیفی یکی از کارهایش خبر داد.

تبریزی در خصوص وضعیت نهایی «پاداش» گفت: صحبت‌های لازم در این خصوص انجام شده و قرار است این فیلم پس از محرم و صفر اکران عمومی شود.

نکته قابل تامل در این موضوع این بود که معاون سازمان سینمایی هیچ صحبتی در این خصوص انجام نداد و در پاسخ به خبرنگار فارس ترجیح داد تا سکوت کند.

براساس این گزارش، «پاداش» یکی از فیلم هایی است که نمایش آن در دوره‌های گذشته ممنوع شده بود، اما اخیر رایزنی‌های برای اصلاح و اکران این فیلم صورت گرفته است و حتی چندی قبل حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در خصوص این فیلم به فارس گفته بود:«بنده به عنوان رئیس سازمان سینمایی و به نمایندگی از شورای پروانه نمایش می‌گویم که این فیلم اصلاحاتی را لازم دارد و آقای کمال تبریزی هم پذیرفته اند که آنرا انجام دهند و حاضرند تا نظرات شورای پروانه نمایش را بر روی فیلم اعمال کنند و اگر فیلم به لحاظ ممیزی ایرادی نداشت طبیعتا می توانند آنرا اکران کنند. البته همیشه عده ای فیلمی را می پسندند و عده ای دیگر آنرا نمی پسندند اما بنده به عنوان منتقد نمی توانم نظرم را در مورد این فیلم بدهم بلکه آنچه را که مطلع هستم عنوان کردم».

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.