دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴

گفتگوی سینماپرس با یک بازیگر جوان

حضور «لیلا زارع» در نقش اول سه فیلم در جشنواره فیلم فجر دوره سی و سوم

لیلا زارع*

سینماپرس: لیلا زارع بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران گفت: به تازگی بازی در ۳ فیلم سینمایی «شیفت شب» به کارگردانی نیکی کریمی، «فرمول ۱۳» به کارگردانی ناصر رفایی و «ذوب شدن پادشاه» به کارگردانی هوتن زنگنه پور را به پایان رسانده ام که احتمالاً با این ۳ فیلم به عنوان بازیگر نقش اول در جشنواره فیلم فجر حضور خواهم داشت.

لیلا زارع در گفتگو با خبرنگار سینماپرس عنوان کرد: این روزها در حال خواندن فیلمنامه های پیشنهادی مختلفی هستم که هنوز حضورم در هیچ یک از آن ها قطعی نشده است چرا که اصولاً فیلمنامه برای من بسیار مهم است و سعی می کنم در فیلمی حضور پیدا کنم که از لحاظ فیلمنامه، کارگردان و عوامل در سطح بالایی باشد.

بازیگر فیلم سینمایی «پستچی سه بار در نمی زند» در ادامه اظهار داشت: «ذوب شدن پادشاه» فیلمی به کارگردانی هوتن زنگنه پور است که اولین کار بلند سینمایی ایشان محسوب می شود و بر اساس ادبیات ساخته شده و سوژه بسیار جدیدی دارد و یکی از بهترین فیلمنامه هایی است که تاکنون به دست من رسیده و آن را خوانده ام.

زارع از فرخ نعمتی، نسیم ادبی، شهرزاد کمال زاده، فرشید نوابی و سینا رحمانی به عنوان سایر بازیگران «ذوب شدن پادشاه» نام برد و در مورد داستان این فیلم گفت: رمانی پرفروش به چاپ رسیده است. داستانی که ماجراهای عاشقانه دو زوج را روایت می‌کند اما انتهای داستان تراژیک است و این پایان، قهرمانان رمان را برعلیه خالقشان برمی‌آشوبد.

بازیگر فیلم سینمایی «سوپر استار» در مورد حضورش در فیلم سینمایی «فرمول ۱۳» نیز اظهار داشت: کارگردانی این اثر بر عهده ناصر رفایی بود و «فرمول ۱۳» فیلمی در ژانر کودک است که سومین حضورمن در فیلم های کودک پس از بازی در «باغ آلوچه» و «گنجشکک اشی مشی»  محسوب می شود و مطمئن هستم که فیلم برای کودکان بسیار جذاب خواهد بود و من در این فیلم در نقش یک پلیس ظاهر شده ام.

این بازیگر در مورد فیلم «شیفت شب» نیز ابراز داشت: در این فیلم درکنار محمدرضا فروتن به ایفای نقش پرداخته ام که فیلمی با ته مایه های انتقادی است. سحر قریشی، امیرحسین آرمان، گوهر خیراندیش و امیر آقایی نیز از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

گفتنی است؛ لیلا زارع متولد سال ۱۳۵۹ است و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده و تا کنون در فیلم های سینمایی زیادی از جمله: «ما همه خوبیم»، «خانه روشن»، «خواب لیلا»، «شیفتگی» و... به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر همچنین در سریال های مطرحی همچون: «سرزمین کهن» و «ارمغان تاریکی» نیز حضور داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.