چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷

جمعه از شبکه یک

«جهت»تاثیر ماهواره بر افزایش طلاق را به تصویر می‌کشد

مستند"جهت "

سینماپرس: مستند تلویزیونی "جهت" این هفته با موضوع ماهواره و فروپاشی خانواده با رویکرد ساده‌سازی مسیر ارتکاب جرم خیانت از شبکه یک پخش خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، حسین سبطی تهیه کننده مجموعه مستند "جهت " گفت : برنامه این هفته که جمعه شب  ساعت ۲۰:۲۰ از شبکه یک پخش می شود با کسانی که تحت تاثیر ماهواره زندگی شان از هم پاشیده است صحبت کرده ایم.

وی افزود:در این مستند بنا داریم صرفا گوشه هایی از واقعیت های اجتماع و جامعه را که به نوعی متاثر و مرتبط با تاثیر برنامه های ماهواره از جمله شبکه های فارسی زبان خارجی است به تصویر بکشیم.

تهیه کننده مجموعه جهت با بیان اینکه در این مستند تلاش نکردیم با نریشن و یا حرف های کارشناسانه معمول نکاتی را به مخاطب القا کنیم از همین رو برنامه فاقد نریشن است افزود:  تصاویری که از زندان زنان، کانون اصلاح و تربیت،   دادگاه خانواده، جرایم پزشکی و  مدارس در این مجموعه به مردم ارایه می شود، نمایی  بسته از واقعیتی موجود در جامعه است.

گفتنی است مجموعه مستند جهت  در ۱۳ قسمت ۳۰  دقیقه ای و در گروه اجتماعی شبکه کی تهیه شده است و هربار یکی از تبعات منفی ماهواره را در خانواده ها بررسی می کند.

نظرات

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.