شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

ناصر عنصری به سینماپرس خبر داد

«پینوکیو ، عاموسردار و رئیسعلی» روی میز مونتاژ کارگردان/ فیلمبرداری فیلم «صافی» به نیمه رسید

ناصر عنصری

سینماپرس: ناصر عنصری تهیه کننده سینما صبح امروز از سپری شدن نیمی از فیلمبرداری فیلم جدید سید رضا صافی و تدوین توسط خود کارگردان خبر داد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت خود اظهار داشت: همچنین همزمان با فیلمبرداری ساخت موسیقی نیز  توسط گروهی از بومی بوشهر در حال انجام است و تلاش شبانه روزی داریم تا همزمان بتوانیم مراحل فنی این را به پیش ببریم. 

تهیه کننده «اقلیما» در ادامه افزود: ما برای این فیلم فرم حضور در جشنواره را پر کرده ایم و در صورت تائید هیئت انتخاب اولین رونمایی از این فیلم در جشنواره خواهد بود.

تهیه کننده «یک تکه نان» به ویزگی این فیلم اشاره کرد و افزود: «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» فیلمی بومی برای مخاطب کودک و نوجوان است و دارای رگه های طنز است.

بازیگران این فیلم عبارتند از :حجت شورکی، حسین قفلی، جوهر تنگستانی، اصغر جوادی، وحیده حسینی، مهرنوش ذوالفقاری، احمد قربانی، گلسا مؤتمن، محمدحسین غریبی، علی نیکفر، جعفر بهبهانی، علیرضا میرشکاری، عباس بارونی.

بنابراین گزارش در خلاصه داستان این فیلم آمده است: همایون پسر نوجوان دلواری، به عشق تصاحب جایزۀ برتر خاطره نویسی، عزم خود را برای تحقیق پیرامون شخصیت شهید رئیسعلی دلواری جزم میکند. تحقیق تاریخیِ همایون، ما و او را به دنیای شاد، پر حادثه و فانتزی این فیلم می‌برد…

وی در مورد سایر عوامل این فیلم اظهار داشت: سید رضا صافی (کارگردان و تدوین گر)، مریم رنجبر (مدیر تولید)، سید رضا مهیمنیان (مدیر فیلمبرداری)، متین سراج (صدابردار)، نیلوفر پولادی (طراح صحنه و لباس)، آرش قاسمی (صداگذار) و جواد رمضانی به عنوان (ویژوال افکت) در این فیلم با ما همکاری دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.