دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

آخرین خبرهای«فرجی» از اکران«ملبورن»، «تمشک» و «خانه‌ای کنارابرها»/ آئین نامه شورای صنفی هفته آینده بررسی می‌شود

غلامرضا فرجی*

سینماپرس : سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران فیلم های سینمایی «ملبورن»، «تمشک» و «خانه‌ای کنارابرها» طی روزهای آتی خبر داد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس گفت: فیلم های سینمایی «ملبورن» ساخته نیما جاویدی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و «خانه ای کنار ابرها» ساخته جلال دهقان اشکذری و تهیه کنندگی سید روح الله برداری از تاریخ سوم دی ماه به ترتیب در گروه آفریقا و استقلال اکران می شوند.

وی همچنین گفت: فیلم سینمایی «تمشک» ساخته سامان سالور نیزبعد از اتمام فیلم سینمایی «تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی در گروه فرهنگ به ثبت رسید. 

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «تمشک» قصه حمید و هما زوج ناباروری هستند که تصمیم گرفته‌اند از راه اجارهٔ رحم بچه‌دار شوند. این دو در راه پیگیری و انتخاب شخص مورد اطمینان برای این منظور به زن جوانی به نام رضوان بر می‌خورند که با وجود شرایط مساعد دارای مشکلاتی است. اتفاقی که برای این زوج پس از آشنایی با رضوان می‌افتد سبب می‌شود آنها به شناخت تازه‌ای از خود و پیرامون شان برسند…

نیکی کریمی، مهدی پاکدل، مهران احمدی، سمیرا حسن پور، بیژن افشار و محمود نظرعلیان در این فیلم به ایفای نفش پرداخته اند.

 فرجی در ادامه افزود:  

وی در پایان این گفتگو یادآور شد: سایر فیلم های به دلیل رعایت کردن کف فروش به اکران خود ادامه می دهند و قرار بر این شد تا آئین نامه شورای صنفی در سال ۹۴ در هفته آینده مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.