سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

سوالات سینماپرس از یک فعال سینما

ایوبی: به خاطر شوق انجام تدوین «شاهزاده رم»بسیاری از پیشنهادات کاری را رد کرده‌ام

حسن ایوبی تدوینگر خود زنی

سینماپرس: حسن ایوبی تدوینگر سینما از حضور احتمالی اش با دو فیلم «در مدت معلوم» و انیمیشن سینمایی «شاهزاده رم» در جشنواره فیلم فجر امسال خبر داد و گفت: بخاطر انیمیشن «شاهزاده رم» بسیاری از پیشنهادات کاری خود را رد کرده است.

وی درباره فعالیت های اخیر خود به خبرنگار سینماپرس گفت: در شهریور ماه سال جاری تدوین فیلم سینمایی «در مدت معلوم» به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه کنندگی مشترک سید محسن جاهد و رویا شریف را به اتمام رسانده ام. 

تدوینگر «روزگاری عشق و خیانت» یادآور شد: می توانم بگویم که فیلم سینمایی «در مدت معلوم» یک فیلم اولی آبرومندی است  که داستانی اجتماعی دارد و بیشتر به معضلات جوانان می پردازد. ضمن اینکه از نگاه من تلاش هایی صورت گرفته تا این اثر سینمایی با عوامل حرفه ای سینما ساخته شود.    

تدوینگر «۳۳ روز» بیان داشت: چندی پیش سریالی درباره «مولانا» به کارگردانی مشترک آرش معیریان و شهرام اسدی کار کردم که تولید آن زمان زیادی برد؛ اما سرانجام چند ماه قبل این سریال را بعد از گذشت دوسال تحویل داده ام و بی صبرانه منتظر پخش آن از تلویزیون هستم چرا که معتقدم این مجموعه بسیار ماندگار خواهد شد.  

ایوبی افزود: این روزها مشغول تدوین یک فیلم سینمایی –انیمیشنی با عنوان «شاهزاده رم» هستم و به قدری برای مونتاژ آن شوق دارم که ترجیح داده‌ام سایر پیشنهادهای سینمایی که زیاد هم هستند را به خاطر این فیلم رد کنم.

تدیوینگر «به کبودی یاس» گفت: «شاهزاده رم» توسط هادی محمدیان کارگردانی می شود و گروه بسیار با استعداد و حرفه ای را در این فیلم فعال کرده است . 

وی درباره موضوع و محتوای  انیمیشن «شاهزاده رم» گفت: این انیمیشن  حال و هوایی تاریخی داشته و سعی دارد تا درونمایه های مذهبی نیز در آن با لطافت هر چه تمام گنجانده شود تا برای مخاطبان کودک و نوجوان جداب باشد.

وی در پایان این گفتگو یادآور شد: در کنار کار مونتاژ مشغول ساخت آنونس فیلم نیز هستم و از ابتدای سال تاکنون آنونس فیلم های «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی، «مهمان داریم» ساخته محمد مهدی عسگرپور، «تراژدی» ساخته آزیتا موگویی، «ملبورن» ساخته نیما جاویدی، «مجرد چهل ساله» ساخته شاهین باباپور، «ارسال آگهی تسلیت به روزنامه» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و ... را انجام داده ام.  

بنابراین گزارش حسن ایوبی تا کنون تدوین ۴۰ فیلم سینمایی را بر عهده داشته است که از جمله آن می توان به «نفوذی»، «آسمان هشتم»، «او خوب سنگ می زند»، «عملیات مهدکودک»، «به کبودی یاس»، «سه گانه ستاره ها» به کارگردانی فریدون جیرانی و ...اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.