سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳

در مصاحبه با خبرنگار ما مطرح شد

«صادق جعفری» مستند «مردمانی از کویر» را برای پخش از سیمای قم آماده می‌کند/ مسیری جدید در مستندسازی تلویزیون

محمدصادق جعفری*

سینماپرس: سید محمد صادق جعفری در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: در حال ساخت مجموعه ای مستند هستیم که در مراحل پایانی تولید خود را طی می کند و با نام «مردمانی از کویر» در ۷ قسمت از شبکه استانی قم پخش خواهد شد.

این کارگردان در ادامه افزود: این مجموعه به مسائل جامعه شناسی و مردم نگاری قومی می پردازد و در آن به مسائلی از جمله آداب و رسوم، جمعیت، مهاجرت، مشاغل و دیگر مسائل اجتماعی در شهر قم پرداخته می شود.

وی در ادامه عوامل ساخت این فیلم را معرفی کرد: این فیلم به تهیه کنندگی محسن سخا ساخته شده است. من و محسن سخا به عنوان کارگردان و نویسنده، بهروز بادروج و محمد حدادی به عنوان تصویربردار، علی تاجیک و شاهرخ گودرزی در مقام صدابردار و محسن سخا، حسن قره گزلو و بامداد لاجوردی کار تحقیق و پژوهش آن را انجام داده اند.

جعفری در ادامه افزود: مستند «مردمانی از کویر» مسیری جدید در مستندسازی تلویزیون دنبال می کند و ما در ساخت این مستند نگاهی جدا از نگاه برنامه سازی داشتیم و به عنوان یک مستند حرفه ای به آن توجه می کردیم.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که فیلم را دیده اند آن را دارای فضایی جذاب می دانند و ما سعی کردیم در ساخت این مستند از مستقیم گویی که معمولاً با متن صورت می گیرد دوری کنیم و بیشتر به جذابیت آن توجه کنیم. من امیدوارم این مجموعه با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.