پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴

صبح امروز در تالار وحدت

«بهرام ریحانی» هنرمند پانتومیم کشور برای همیشه سکوت اختیار کرد

تشییع پیکر مرحوم «بهرام ریحانی»

سینماپرس: پیکر هنرمند تئاتر کشور «بهرام ریحانی»، صبح امروز از مقابل تالار وحدت به سمت یهشت زهرا تشییع شد.

به گزارش سینماپرس،  پیکر مرحوم بهرام ریحانی هنرمند تئاتر و پانتومیم‌ صبح امروز از مقابل تالار وحدت تشییع و به قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) انتقال داده شد. 

وی جوان هنرمندی بود که در سی‌وسومین جشنواره تئاتر فجر با وجود بیماری و گذراندن مراحل شیمی درمانی به روی صحنه رفت و سرانجام بر اثر بیماری سرطان صبح روز سه‌شنبه پنجم اسفندماه دارفانی را وداع کرد.

اتابک نادری، بازیگر تئاتر و تلویزیون که اجرای مراسم تشییع این هنرمند را  بر عهده داشت گفت: اجراهای پانتومیم ریحانی انعکاس جهانی داشت. او وقتی از بیماری‌اش خبردار شد، امیدش را از دست نداد و در اوج نیازمندی با عزت زندگی کرد. او اجراهای خیرخواهانه به نفع کودکان سرطانی داشت و تا لحظه آخر امیدش را از دست نداد و با اینکه درگیر مرگ بود اما امید به زندگی را تبلیغ می‌کرد.

همچنین مهدی شفیعی، مدیرکل اداره هنرهای نمایشی نیز در سخنان خود اظهار داشت: بهرام ریحانی تئاتر را با تک‌تک سلول‌های بدنش درک می‌کرد و می‌شناخت و آرامش را روی صحنه تئاتر پیدا کرده بود.

ایرج راد مدیر عامل خانه تئاتر هم در سخنانی بیان داشت: متأسفم که سرطان تبدیل به سرماخوردگی شده است. به همان راحتی که مردم سرما می‌خورند دارند به خاطر سرطان از دنیا می‌روند و هیچ فریادرسی وجود ندارد. 

او از همه مردم و جامعه هنری کشور تقاضا کرد برای التیام بخشی به این جمع و جلوگیری از پیشرفت این بیماری‌ها دست به دست هم دهیم.

ینا بر این گزارش مراسم ختم این هنرمند فقید ساعت ۱۴ روز شنبه نهم اسفند در مسجدجامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.