جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

محمد افشارنژاد در گفتگو با ما

انیمیشن کوتاه «پروانگی» تا چند روز دیگر آماده نمایش می‌شود

انیمیشن پروانه

سینماپرس: محمد افشارنژاد کارگردان انیمیشن در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: در حال حاضر مشغول ساخت انیمیشنی کوتاه با عنوان «پروانگی» هستم که مرحله پایانی تدوین را سپری می کند و تا چند روز دیگر آماده نمایش می شود.

افشارنژاد در ادامه خاطرنشان کرد: موضوع این انیمیشن درباره پیرمردی است که پس از فوت همسرش در تنهایی خود درگیر گذشته اش شده و خود را برای مرگ آماده می کند. در این اثر زندگی عاشقانه این پیرمرد را نشان می دهیم که پس از فوت همسرش با خاطرات جوانی او زندگی را ادامه می دهد.

کارگردان «نامه ای برای آفتاب» در ادامه افزود: زمان این انیمیشن کوتاه ۵ دقیقه است که هنوز برای نمایش آن تصمیم گرفته نشده است اما در جشنواره های مختلفی حضور خواهد داشت. با توجه به فضا و قصه ای که این انیمیشن دارد فکر می کنم بتواند نظر مثبت منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند. ضمن اینکه این فیلم تنها با بودجه شخصی ساخته می شود.

این کارگردان در پایان عوامل ساخت این فیلم را معرفی کرد و گفت: ناصر جاهدنیا به عنوان تهیه کننده، وحید پرهیزگار و لیلا جوادی انیمیت، زهرا جوادی در مقام طراح و دیجیتال پینت، داود طباطبایی در سمت نورپردار، سمانه شریف پور به عنوان برنامه ریز در ساخت این انیمیشن همکاری کردند. ضمن اینکه علاوه بر کارگردانی این اثر نویسندگی «پروانگی» را نیز بر عهده داشتم.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.