سه‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

مهدی خوش نژاد در گفتگو با ما عنوان کرد:

تولید یک مجموعه مستند با محوریت اتحاد اهل تسنن و تشیع در ایران/ «سرزمین برادری» به‌زودی آماده می‌شود

*آرم مستند*

سینماپرس: مهدی خوش نژاد در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: مستندی با موضوع اتحاد و برادری بین اهالی سنت و شیعه را با نام موقت «سرزمین برادری (گلستان)» در دست ساخت دارم. این مستند مسلمانان را به اتحاد و برادری دعوت می کند

مهدی خوش نژاد در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: مستند «سرزمین برادری (گلستان)» به کاروانی می پردازد که هنرمندان، اهالی قلم و علمای ایران به شهرهای سنّی نشین مثل شهرستان های استانهای «کرمان»، «سیستان و بلوچستان» و «کردستان» می روند و در آنجا با اهالی سنت ابراز برادری می کنند.

خوش نژاد در ادامه افزود: تصویربرداری این مستند به پایان رسیده و مراحل پایانی تدوین خود را سپری می کند. برای شخصیت پردازی و بهتر شدن فرم فیلم یک شخصیت در نظر گرفته ایم که با وی در فیلم بیشتر همراه خواهیم شد.

این کارگردان در ادامه این بحث اظهار داشت: غلامرضا امامی نویسنده و مترجم کتاب کودک و متخصص ادبیات فلسطین شخصیت اصلی این مستند است که مخاطب با وی همراه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مستند «سرزمین برادری» یک مجموعه مستند است که دو کارگردان دیگر از استان های سیستان و بلوچستان و کردستان نیز آن را دنبال می کنند و دو مستند دیگر با این عنوان را در شهرهای مذکور خواهند ساخت.

قرار است که به جز سه قسمت جداگانه این مجموعه، مستندی از سه قسمت آن در یک قسمت مجزا تدوین و ساخته شود.

خوش نژاد در پایان اظهار داشت: ما به دعوت موسسه امت واحده با این سوژه همراه شدیم که تهیه کنندگی این آثار را مرکز فرهنگی میثاق بر عهده داشته است. قسمتی که من کارگردانی آن را بر عهده دارم در مجموع زیر ۳۰ دقیقه زمان خواهد داشت.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.