دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

در مصاحبه با خبرنگار ما عنوان شد

خمامی پور: «بهتر از زندگی» روی میز تدوین قرار گرفت/ مستندی با موضوع بازی های کامپیوتری

مستند بهتر از زندگی

سینماپرس: ماهان خمامی پور کارگردان مستند اظهار داشت: در حال حاضر مشغول ساخت مستندی با عنوان موقت «بهتر از زندگی» هستم که تصویربرداری آن به پایان رسیده و در مرحله تدوین قرار گرفته است.

خمامی پور در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: این مستند در دو اپیزود به بازی های کامپیوتری می پردازد که در بخش اول فعالیت یکی از سازندگان بازی ها و در بخش دوم فعالیت های یک نفر که وقت زیادی را برای بازی های کامپیوتر صرف می کند دنبال می شوند.

این کارگردان افزود: در دنیای بازی های کامپیوتری با کمی تحقیق به ارقام و اعدادی برمی خوریم که بسیار عجیب و شگفت انگیز هستند. به عنوان مثال در سال گذشته درآمد بازی های کامپیوتری در آمریکا دو و نیم برابر درآمد هالیوود بوده و با توجه به این مسأله این اطلاعات و مسائل دیگر با محوریت قرار دادن دو شخصیت در فیلم مطرح می شوند.

مستند بهتر از زندگی

وی خاطرنشان کرد: ما در این مستند نگاهی کلی به دنیای بازی های کامپیوتری داشتیم و جنبه های مثبت و منفی آن را دنبال کرده ایم.

وی در عین حال تصریح کرد: جنبه آسیب های روانی این بازی ها و صنعت شکل گرفته از بازی های کامپیوتر که می تواند منبع درآمد خوبی برای یک کشور به حساب آید مسأله ای است که در این مستند بیش از هر چیز به آن پرداخته شده است.

خمامی پور اظهار داشت: این مستند که حدوداً ۴۰ دقیقه زمان دارد به تهیه کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ساخته می شود و من بیش از هر چیز علاقه دارم «بهتر از زندگی» را در فضای مجازی برای مخاطبان مختلف به نمایش بگذارم.

این کارگردان در پایان عوامل ساخت این مستند را معرفی کرد و گفت: پالیز خوشدل به عنوان تصویربردار و تدوین گر و محمد موسوی در مقام صداگذار با من در ساخت این مستند همکاری داشته اند ضمن اینکه علاوه بر کارگردانی جلوه های ویژه این اثر را نیز بر عهده داشتم و با همکاری زینب تبریزی نگارش فیلمنامه این اثر را انجام داده ام.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.