یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲

علیرضا کاویان راد در گفتگو با سینماپرس:

مجموعه انیمیشن «گلستان سرزمین من» تا پایان سال آماده نمایش می‌شود

علیرضا کاویان‌راد

سینماپرس: علیرضا کاویان راد کارگردان انیمیشن که ساخت مجموعه «گلستان سرزمین من» را به عنوان کارگردان بر عهده دارد اظهار داشت: ساخت این مجموعه انیمیشن به مراحل پایانی خود نزدیک شده و تا پایان امسال آماده نمایش می شود.

کاویان راد افزود: این مجموعه با موضوع حیات وحش استان گلستان ساخته شده است به طوریکه در آن مخاطب را به حفظ محیط زیست و توجه به آن دعوت می کند و ما با قرار دادن قصه های متنوع که می توانند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند این مضمون را در این مجموعه گنجانده ایم.

این کارگردان خاطرنشان کرد: این پروژه به سفارش مرکز پویانمایی صبا ساخته شده که قرار است از یکی از شبکه های تلویزیونی پخش شود. ساخت این مجموعه انیمیشن را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده و در اواخر سال جاری به پایان خواهیم رساند.

وی درباره پخش مجموعه «گلستان سرزمین من» اظهار داشت: هنوز هیچ قسمتی به صدا و سیما برای پخش تحویل داده نشده و با توجه به اینکه هنوز تولید این مجموعه به پایان نرسیده نمی توان درباره پخش آن تصمیم گرفت اما مطمئناً یکی از شبکه های تلویزیون پخش آن را بر عهده می گیرند.

این کارگردان خاطرنشان کرد: مجموعه «گلستان سرزمین من» در ۲۶ قسمت ۱۵ دقیقه ای روایت می شود.

کاویان راد در پایان برخی از عوامل ساخت این مجموعه انیمیشن را معرفی کرد و گفت: علی مینایی و مهری محمدی به عنوان نویسنده، مهرداد جنابی و امیرحسین جلیلی به عنوان آهنگساز، مریم سیری، سجاد اسماعیل بیگی و لیدا مومنی از انیماتورهای این پروژه هستند. البته با توجه به اینکه تعداد عوامل ساخت این مجموعه انیمیشن بیش از ۸۰ نفر است به معرفی تنها برخی از عوامل اکتفا می کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.