جمعه ۵ تیر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۸

بازتاب مهمانی همدلانه تهیه کنندگان در بین هنرمندان

گفتگوی قائم مقام خانه سینما با «سینماپرس»/ عنصری: باید منیت‌ها را کنار گذاشت

ناصر عنصری

سینماپرس: ناصر عنصری قائم مقام خانه سینما در گفتگو با سینماپرس بیان کرد: همه طرفها و گروهها به ویژه آنهایی که از خودشان سرسختی هایی نشان دادند باید از منیت ها جدا شوند و به ارتقای سینما فکر کنند.

این تهیه کننده سینما در همین خصوص با اشاره به ضرورت همدلی مضاعف میان اهالی سینما گفت: بنده اصولا به هر میهمانی و هر جمع و هر نشستی که منجربه  یگانگی  و وحدت شود اعتقاد دارم. ما انسان ها لازم داریم  که با هم رفیق باشیم و دست در دست هم دهیم تا بتوانیم مشکلات را از جلوی پا برداریم. 

وی ادامه داد: ما با حضور درضیافت میهمانی تهیه کنندگان  اعلام کردیم  که هم طرفدار این هستیم که اختلافات کنار گذاشته شود و هم اینکه خودمان در جهت حل اختلافات  و بوجود آمدن همدلی کمک کنیم.

عنصری در عین حال  در بخش دیگری از صحبت خود گفت: بوجود آمدن همدلی  میان تهیه کنندگان به شرطی مستمر خواهد بود که در این مسیر حتما صلاح  جمع در نظر گرفته شود تا صلاح شخصی.

قائم مقام خانه سینما گفت: یکچنین همدلی  نه میان تهیه کنندگان  که در همه گروههای سینمایی  می تواند اتفاق بیفتد؛ فقط به شرط کنارگذاشتن منیت ها. اینکه بدانیم چقدر در کنار هم و جمع بودن در مسیر صحیح و منطقی چه پتانسیلی برای ساختن سینمای ایران  دارد عالیست.

عنصری تصریح کرد: اگر این میهمانی ها و گردهمایی ها بخواهد فرمایشی و نمایشی برگزار شود هیچ فایده ای در بر نخواهد داشت؛ نکته مهم اینجاست که خودمان را باید از درون پالایش کنیم  و به امر جمعی فکرکنیم تا این  میهمانی ها و دور هم بودن ها معنا پیدا کند.

براساس این گرازش  سید ضیا هاشمی رئیس جامعه صنفی تهیه کنندگان نیز در پی برگزاری این مراسم افطاری، در گروه خبری این تشکل درفضای مجازی نوشت:

عرض ادب و احترام خدمت يكان يكان هنرمندان و بزرگواران سينماي ايران

غروب ششم ماه مبارك رمضان، اهالي سينما فارغ از هرگونه اختلاف ديدگاه، به حرمت ضيافت پرودگار گردهم امدند تا حلاوت صفاي ديدار با رفقاي دور و نزديك را براي همه ي ما تداعي كنند. تهيه كنندگان سينما به واقع و در عمل، همدلي و همراهي را به قاب تصوير دراورده و در چنين ماه مالامال از بركت و رحمت، موفقيت سينماي ايران را از درگاه خداوند منان مسالت كردند و صد البته خالي بود جاي متوليان و مديران سينما،  كه انها نيز در سال همدلي دولت و ملت جامه ي عمل پوشانيده بر اين اهتمام ملي!  

دست يكان يكان همراهان و بزرگواران سينماي ايران را به گرمي مي فشاريم و اين جمع و فضاي اميد بخش انرا در اين ماه عزيز به فال نيك گرفته و اميدواريم به فضل پروردگار،  با وفاق و صميميت بتوانيم ارامش و امنيت را به سينماي نجيب و شريف ايران بازگردانيم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.