شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰

گپ خبرنگار سینماپرس با یک بازیگر جوان

شبنم درویش: بعد از بازی در فیلم‌های کیمیایی سخت‌گیر شده‌ام/ هر نقشی را بازی نمی‌کنم

شبنم درویش

سینماپرس: «شبنم درویش» بازیگر نقش اصلی دو فیلم مسعود کیمیایی گفت: به نظرم بعد از بازی در نقش اصلی دو فیلم از کارگردانی تاثیر گذار مانند آقای کیمیایی باید در انتخاب هایم کمی سخت گیر باشم؛ دیگر نمی توانم در کار کوچک بازی داشته باشم و نمی توانم هر نقشی را بازی کنم.

بازگیر فیلم «جرم» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس  در خصوص کم کاریش در سینما بعد از بازی دردو فیلم کیمیایی گفت: خیلی ها فکر می کنند چون من  پیشنهادی از طرف کارگردانان مطرح ندارم بازی نمی کنم؛ اما واقعیتش اینگونه  نیست.

درویش ادامه داد: خروجی فیلم ها  و نتیجه کار خوب برای من مهم است حال ممکن است حتی کارگردانش فیلم اولی باشد و صرف نظر از افرادی که در آن فیلم کار می کنند در بازیگری به دنبال کار خوبم. کما اینکه وقتی متن نمایش «ولگردی های آدمیزاد چندین سال پس از آفرینش» را خواندم به نظرم خوب امد و با این کارگردان در حوزه تئاتر همکاری داشتم.

وی افزود: همواره تلاشم این بوده  اگر قرار است در کاری حضور پیدا کنم آبرومندانه باشد. به عنوان مثال اگر قرار است در تلویزیون بازی کنم آن فیلم یا سریال کیفیتش آنقدر مطلوب باشد که مخاطب را ۴۵ دقیقه از ماهواره جدا کند؛ به همین دلیل لزوما همکاری با کارگردانهای مطرح برایم شرط اساسی نیست.

بازیگر فیلم «محاکمه در خیابان» ادامه داد:  البته بخشی هم به این دلیل است که آدم ایده آل گرا و وسواسی هستم و ترجیح می دهم کاری انجام ندهم مگر اینکه به بهترین شکل باشد.

درویش همچنین گفت: تمایلی به اینکه کارنامه ای پر از فعالیت  داشته باشم ندارم و بیشتر مایلم چند کار اما با کیفیت مطلوب در پرونده کاریم باشد.

این بازیگر در خصوص همکاری دوباره اش با مسعود کیمیایی گفت: بیشتر از اینکه تمایل داشته باشم در فیلم اقای کیمیایی بازی کنم دوست دارم ایشان همچنان برای سینما کار بسازند  و سایه شان بر سر اهالی سینما باشد.

وی در خصوص فعالیت های اخیرش گفت: واقعیتش این است در سالهای اخیر بیشتر درگیر مطالعه، ترجمه و درس های دانشگاهی بودم. فیلم نامه ای هم برای بازی در سینما  به من پیشنهاد شده که هنوز حضورم در این فیلم قطعی نیست  و نمی توانم خبری را در این زمینه  منتشر کنم.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.