سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

اظهارات جدید ایوبی درباره یک رویداد مهم سینمایی/ جشنواره فیلم کودک و نوجوان دو نیم شد

حجت‌اله ایوبی در جمع خبرنگاران

سینماپرس: حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی صبح امروز در مراسم افتتاح سینما «زیتون» رودبار از تفکیک شدن بیست و نهمین جشنواره بین‌‌المللی فیلم کودک و نوجوان در دو بخش مجزا کودک و خردسال و بخش نوجوان خبر داد.

به گزارش سینماپرس، حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی که پیش از این برگزاری سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر را به دو بخش مجزای ملی و بین المللی تفکیک کرده بود این‌بار از تفکیک بخش کودک و خردسال و بخش نوجوان، جشنواره بین‌‌المللی فیلم کودک و نوجوان خبر داد.

ایوبی در جمع خبرنگاران در مراسم افتتاحیه سینما «زیتون» رودبار گفت: پس از مشورتهای بسیار با مسئولان و صاحب‌نظران قرار شد بیست و نهمین جشنواره بین‌‌المللی فیلم کودک و نوجوان در دو بخش کودک و خردسال و نوجوان تفکیک شود.

وی همچنین گفت: بنا بر این تصمیم روند سالانه برگزار شدن این جشنواره به این شکل خواهد بود که یک سال جشنواره فیلم کودک و خردسال در شهر اصفهان و سال بعد جشنواره فیلم نوجوان در شهر همدان برگزار می‌شود.

ایوبی همچنین گفت: با اعلام آمادگی مدیران شهر همدان، امسال جشنواره فیلم نوجوان در این شهر برگزار می‌شود.

پیش از این ایوبی گفته بود که به دلیل تغییر مدیریت شهری در اصفهان زمان برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان تغییر می‌کند.

نظرات

  • صدرا ۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۱۳:۵۸
    1 0
    مقام معظم رهبری بارها در صحبتهایشان فرموده‌اند که از نخبگان استفاده شود. ما در این زمینه نه نصیحت کم داریم نه دستور. چرا مسئولان و وزرای ما بندرت از نخبگان به عنوان مشاور و معاون استفاده می‌کنند؟! دلیل این است که حرف شنوی نداریم. اگر قانون هم شود باز هم مدیران باید طالب باشند چون بلدند چگونه برای عدم بهره‌گیری از آنها بهانه بیاورند و ماجرا را دور بزنند! این مشکل باز به مدیریت برمی‌گردد. اغلب مدیران ما معمولا دوست ندارند کسی باهوش‌تر و توانا تر از خودشان در کنارشان باشد و همیشه کنار دستی خود را کوچک‌تر از خود انتخاب می‌کنند و اینطوری کوتوله‌پروری رایج می‌شود. تا زمانی که همه چیز تبلیغاتی و سیاسی باشد وضع به همین منوال خواهد بود، نه فرهنگ‌سازی شکل می‌گیرد نه جایگاهها درست می‌شوند و نه تولید شاخص بیرون می‌آید که به درد مردم بخورد. بیشتر مواقع تولیدات هنری برای تامین نظر مسئولان بالادستی است و نه ارتقای سطح هنر و مطالبات مردم! باید هنرمندان را در محیط‌های امن با آسایش و امکانات بگذاریم که آنقدر آزمون و خطا صورت نگیرد، این گونه به خروجی ماندگار و مؤثر در جهت پیشرفت و ارتباط عمودی و افقی می‌رسیم
  • مرجان ۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۳
    2 0
    اقا یعنی چی باید بشینیم و مثل..... نگاه کنیم هرکاری دلشون می خواد بکنند!! یعنی دو دهه مدیران فرهنگی جناح راست و چپ نفهمیدن حالا اینا فهمیدن باید کودک از نوجوان جدا بشه!! خدا و کیلی مثل جشنواره فجر که نابود شد و ملی و بین الملل تفکیک شد. یه کاری بکنید نزارید این کارها بشه به خدا فاجعه است...... هر چند سال دیگه یه گروه دیگه می آید و میگه نفهمیدن اشتباه کردن دوباره باید یکی بشه..... این حکایت سینمای ماست!!!!!میگن مشورت کردن با مدیران و کارشناسان و صاحب نظران. خوب اسامی آنها اعلام بشه ما هم اونا رو بشناسیم. حتما منظورشون مدیرعامل مرکز، انجمن، فارابی، رسانه تصویری و خلاصه خودشونی ها است دیگه بقال نمیگه ماستم ترشه

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.