چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

در گفتگویی با خبرنگار ما مطرح شد

تصویربرداری ۸۰ درصد مستند زندگی «رضا یزدانی»/ صولتی: کار را به آرامی جلو می‌بریم

تمرین ارکستر کنسرت شب موسیقی فیلم کیمیایی

سینماپرس: تصویربرداری فیلم مستند زندگی «رضا یزدانی» خواننده شناخته شده کشور تحت عنوان «فرزند خلیج فارس» ادامه دارد.

نوید صولتی کارگردان این مستند در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در خصوص آخرین مراحل ساخته شدن  این فیلم گفت: چهار سال است که مراحل تصویر برداری این فیلم زمان برده است. به دلیل مشغله و پیچیدگی های کاری رضا یزدانی  و حساسیتی که در ساخت این مستند داریم کار تولید را به آرامی  پیش می بریم اما تاکنون توانستیم  ۸۰ در صد تصویربرداری  این فیلم را انجام دهیم.

وی ادامه داد: موضوع  فیلم  مستند «فرزند خلیج فارس» بیوگرافی کامل از زندگی رضا یزدانی  از زمان به دنیا آمدن تا هنگام خوانندگی وی است. در این فیلم سعی کردیم روایت مستند گونه به زندگی این خواننده محبوب داشته باشیم اما بعضی صحنه های فیلم  را هم بازسازی کردیم؛ همچنین تصویربرداری این فیلم در تهران و بخش هایی در شمال کشور انجام می شود.

این کارگردان ادامه داد: در این فیلم مستند با افرادی چون مسعود کیمیایی، پیمان قاسم خانی، بهرام رادان، حامد بهداد، فریدون جیرانی، طناز طباطبایی و محمد حسین لطیفی صحبت کرده ایم و گفت و گو با دیگر هنرمندان نیز ادامه دارد.

وی افزود: بلافاصله بعد از تصویربرداری، تدوین این فیلم مستند را شروع خواهیم کرد.

عوامل سازنده این فیلم مستند عبارتند از:کارگردان: نوید صولتی، تصویربردار: حسن اجتماعی، نوید صولتی، عکاس: امید شکری، صدابردار: محمد امیر احمدی، مدیر تولید: پیروز کرمی، تدوین: یوسف شهیدی فر، تهیه کننده علی اوجی 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.