یکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸

گپی با کارگردان «گهواره ای برای مادر»

«هم نفس با کوه»؛ فیلم جدید «پناه بر خدا رضایی»/ فیلمنامه‌ای که با الهام از زندگی «مرضیه دباغ» نوشته شد

پناه برخدا رضایی*

سینماپرس:پناه بر خدا رضایی کارگردان سینما فیلم جدید خود را با الهام از زندگی مرضیه حدیده چی(دباغ) مبارز و فعال سیاسی می سازد.

رضایی در  گفت و گو  با خبرنگار سینماپرس در همین زمینه گفت: بعد ازساخت فیلم «گهواره ای برای مادر» که نزدیک به چهار سال از آن  می گذرد فعالیتی نداشتم تا اینکه  سفارش ساخت فیلم «هم نفس با کوه» را به نویسنده محترم ارائه دادم.

وی افزود: نگارش فیلم نامه فیلم «هم نفس  با کوه» توسط محمود اربابی انجام شده به زودی بعد از پایان بازنویسی برای دریافت پروانه ساخت آن اقدام خواهم کرد.

رضایی با بیان اینکه  کارگردانی و تهیه کنندگی این فیلم بر عهده خودم است در مورد موضوع داستان این فیلم گفت: فیلم با الهام و برداشتی از زندگی و فعالیت های بانوی فعال تاریخ انقلاب خانم مرضیه حدیده چی(دباغ) از یاران وفادار رهبر کبیر انقلاب ساخته می شود.

وی ادامه داد: پیش تر  مستندزندگی  این بانوی مبارز را  تهیه و کارگردانی کرده بودم.

این کارگردان همچنین در خصوص لوکیشن  و بازیگران این فیلم گفت: هنوز به بازیگر خاصی برای حضور در این فیلم فکر نکرده ام اما لوکیشن های این فیلم در شهرهای کردستان و همدان خواهد بود.

پناهبرخدا رضایی کارگردانی فیلم هایی چون «گهواره ای برای مادر»، «دختر ...مادر ...دختر» و «چراغی در مه» را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.