سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

راستاد: «کَرَم» اتفاقات بدی را در «نفس گرم» رقم می‌زند

سیما تیرانداز  و رامین راستاد در سریال نفس گرم

ایسنا: رامین راستاد به عنوان بازیگری که بیشتر در نقش‌های منفی ظاهر می‌شود، از حضورش در سریال «نفس گرم» محمدمهدی عسگرپور ابراز رضایت کرد و گفت: «نفس گرم» قصه‌ متفاوتی در فضای تلویزیونی ما دارد؛ ضمن اینکه گروه خوبی هم پشت کار بودند، بنابراین امیدوارم کلیت کار خروجی خوبی داشته باشد.

بازیگر نقش کرم در مجموعه «نفس گرم» به تجربه کاری‌اش با محمد مهدی عسگرپور اشاره و اظهار کرد: پیش از این مجموعه، در سریال «جراحت» با آقای عسگرپور تجربه همکاری داشتم و به لحاظ کارگردانی و شکل کاری‌شان همه آنچه را که باید بدانم، می‌دانستم. از طرفی هم مطمئن بودم که می‌توانم خودم را به او بسپارم؛ بنابراین وقتی قصه «نفس گرم» را خواندم، احساس کردم فضای متفاوتی در تلویزیون ما دارد و مهمتر از آن، تهیه‌کننده‌ای پشت کار بود به نام سید محمود رضوی که رزومه کاری درخشانی دارد و به لحاظ اخلاقی ثابت شده است، بنابراین همه چیز مهیا بود تا من سر یک کار خوب حضور داشته باشم.

وی سپس به ایفای نقش در سریال عسگرپور اشاره کرد و یادآور شد: در «نفس گرم» نقش «کَرَم» را بازی می‌کنم و باز هم نقش منفی در این سریال دارم. کرم یک مرد کاشانی است که متاسفانه در قصه «نفس گرم» اتفاقات بدی را رقم می‌زند ولی من خودم کرم را دوست دارم؛ چراکه این کاراکتر فقط آدمی نیست که نقش تک‌بُعدی منفی داشته باشد، بلکه کاراکتری است که لحظات عاطفی قابل قبولی هم دارد. در نهایت به نظر می‌آید که خروجی کار، خروجی خوبی باشد که خانواده‌های ایرانی دوست دارند و امیدوارم که ما را بپذیرند.

او در ادامه عنوان کرد: بخش دشوار کار ما در «نفس گرم» این بود که ما به خاطر اقلیم کاراکترها و جغرافیایشان باید با لهجه کاشانی صحبت می‌کردیم که واقعا گویش سختی است و پر از حرکت و صداست؛ بر این اساس در نهایت امیدوارم تماشاگران کار را دوست داشته باشند و کار ما موفق باشد.

بازیگر سریال‌های «جراحت»، «مثل هیچ‌کس»، «فرات» و ... در بخشی دیگر از صحبت‌هایش به حضور بازیگرانی مثل مرجانه گلچین و سیما تیرانداز در سریال «نفس گرم» اشاره کرد و توضیح داد: به نظرم خانم گلچین در این سریال یک برگ برنده محسوب می‌شود. علیرغم توانایی‌هایی که از خانم گلچین در فضاهای طنز دیدیم، حالا این بار یک نقش متفاوتی را از او می‌بینیم که به نظرم در کارش موفق است. همچنین بازیگری مثل سیما تیرانداز که مقابلش ایفای نقش می‌کنم، به یاد دارم بچه که بودم ایشان کار بازیگری می‌کردند. همچنین خانم مریم بوبانی هم که نقش مادر مرا در سریال «نفس گرم» بازی می‌کند به یاد دارم در مدرسه آقای تارخ با هم همکلاسی بودیم و از قبل توانایی‌های ایشان را می‌شناختم. در کل همه چیز خیلی خوب بود و من فضای کار را خیلی دوست داشتم؛ چراکه رفاقتی در کار حاکم بود و اساسا خود آقای عسگرپور در کارهایش آرامشی دارد که به نظرم مثال‌زدنی است.

بازیگر سریال «نفس گرم» در بخشی دیگر از صحبت‌هایش در پاسخ به اینکه فضای جدید تلویزیون را با مدیریت جدید چطور ارزیابی می‌کند؟ اظهار کرد: به هر حال همه می‌آیند تا خدمت کنند و قدمی رو به جلو باشند. من به شخصه می‌خواهم بگویم امیدوارم تلویزیون ما به جایی برسد که انتخاب اول مردم باشد و مردم به سراغ شبکه‌های ماهواره‌ای نروند که یکسری سریال‌هایی را با قالب‌های جذاب به خورد تماشاگران می‌دهند اما هزاران نکته منفی در آنها وجود دارد. این حرف‌ها شعار نیست و من خودم هم گاهی این سریال‌ها را می‌بینم و مشاهده می‌کنم که چطور این شبکه‌ها تأثیرات منفی‌شان را روی خانواده‌های ایرانی خواهند گذاشت؛ بنابراین امیدوارم ما به جایی برسیم که زحمت تمام عواملی که در تلویزیون کار می‌کنند و تمام مدیران به جایی ختم شود که واقعا مردم ما اول شبکه‌های خودمان را پیگیری کنند و سپس اگر وقت آزادی داشتند سایر شبکه‌ها را هم تماشا کنند.

راستاد در پایان گفت: باید مراقب باشیم که با شبکه‌های ماهواره به جنگ نیفتیم که با پارازیت آن‌ها را از بین ببریم تا مردم آنها را نبینند. به نظرم مدیران، عوامل و مملکت ما این پتانسیل را دارند و می‌توانیم برای مردم بهترین برنامه‌ها را بسازیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.