پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸

مجری متخلف سیما تشویق شد!

علی ضیاء

جهان نیوز: یک مجري سيما كه به دليل برخی حواشی ممنوع الكار شده بود، مورد تشويق مديران سيما قرار گرفت.

به گزارش جهان، "ع .ض" كه چند روز پس از فاجعه منا و در ماه محرم مجلس تبليغاتي مختلط در كافی شاپ خود برپا كرده بود، با اعتراض هواداران تيم استقلال به دليل اهانت به مربي اين تيم، ممنوع الكار شد.

روز سه شنبه هفته جاری يك مدير مياني شبكه يک در نقش سخنگو و روابط عمومي مجري ياد شده، از حضور دوباره "ض "در مقام تهيه كننده و مجري ويژه برنامه شب يلدا خبر داد و از پخش برنامه "امشب" باز هم با تهيه و اجراي وی سخن گفت.

اکنون مشخص نیست که اولا اصرار برخي مديران سيما براي تشويق مجري و تهيه كننده منشوری! با اعطاي برنامه هاي كلان چه معنايي دارد؟

ثانیاً؛ در شرايطي كه اغلب تهيه كنندگان و مجريان سيما به دليل وضع بد مالي رسانه ملي، بيكار هستند، برجسته سازي فردی كه شعاري مذهبي و سياسي را اسباب تمسخر يك شهروند و يك تيم ورزشي قرار داده، با چه منطقي صورت مي گيرد؟

جای این سئوال باقیست که برخي مديران كه سنگ دفاع و وكالت يك مجري و تهيه كننده متخلف را به سينه مي زنند و تا مقام سخنگويي وي پيش مي روند، چرا از ساير مجريان و تهيه كنندگان ممنوع الكار  -كه قطعا تخلفاتشان سنگين تَر از تهيه كننده و مجري نورچشمي شان نيست- دفاع نمي كنند؟!

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.