دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷

به بهانه تجلیل در جشنواره فیلم فجر عنوان شد؛

مهین ترابی: «رویا تیموریان» به بهترین شکل ممکن خود را در عرصه بازیگری حفظ کرده است

تیموریان-مهین ترابی

سینماپرس: مهرانه مهین ترابی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص بزرگداشت رویا تیموریان در جشنواره فیلم فجر امسال گفت: در زمانه ای که ماندگاری در سینمای ایران بسیار سخت شده «رویا تیموریان» به بهترین شکل ممکن خود را حفظ کرده است و خوشبختانه موقعیت های خوبی را به دست آورده که باعث افتخار همگی ماست.

بازیگر سریال های پرمخاطب «همسران» و «خانه سبز» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: در سال ۱۳۵۸ من و رویا تیموریان در دانشکده هنرهای دراماتیک قبول شدیم. ایشان ابتدا رشته «عروسک سازی» می خواندند و بعدها تغییر رشته داده و به جمع دانشجویان رشته بازیگری پیوستند و آشنایی من و ایشان از همان زمان آغاز شد و بعد از انقلاب فرهنگی در محیط دانشگاه با هم بودیم.

وی ادامه داد: رویا تیموریان زن بسیار تلاشگر و سخت کوشی بود و در آن زمان همزمان با خواندن درس در دانشگاه و اجراهای صحنه ای، مسئولیت بچه داری و خانه داری را نیز بر عهده داشت اما با عشق به هنری که در درون خود نهفته داشت به بهترین شکل ممکن از پس مسئولیت هایش برمی آمد و همواره جزو بهترین ها بود.

مهین ترابی در بخش دیگری از این گفتگو با ابراز تأسف از اینکه سال ها نتوانسته با رویا تیموریان همکاری مشترکی داشته باشد اظهار داشت: حدود ۳۰ سال پس از ورود به دانشگاه و همکلاسی بودن با رویا تیموریان توانستم در سریال «شمس العماره» ساخته سامان مقدم که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد با او همکاری داشته باشم که این همکاری برایم بسیار دلنشین و ارزشمند بود و متأسفانه تا به امروز هم تنها همکاری من با رویا تیموریان در این سریال بوده و امیدوارم که پس از این بتوانم همکاری مجددی با او داشته باشم.

این بازیگر مردمی افزود: البته عدم همکاری های متعدد باعث نشده تا در تمامی سال های فعالیت رویا تیموریان در سینما و تلویزیون از تماشای آثار او غافل بمانم و همواره بازی های دلنشین او را در سریال ها و فیلم های سینمایی دنبال کرده ام. تیموریان همواره برای من باعث افتخار بوده و خوشحالم از اینکه از جمع حدود ۶۰ نفره ای که ما در دانشکده داشتیم و تعداد معدودی از آن ها توانستند به جرگه هنرمندان حرفه ای راه پیدا کنند ایشان یکی از آن هاست

مهین ترابی خاطرنشان کرد: من معتقدم در زمانه ای که ماندگاری در سینمای ایران بسیار سخت شده «رویا تیموریان» به بهترین شکل ممکن خود را حفظ کرده است و خوشبختانه موقعیت های خوبی را به دست آورده که باعث افتخار همگی ماست؛ این در حالی است که بسیاری از هنرمندان ما هنر ماندگاری در سینما را نداشته اند و به همین دلیل طی سال های اخیر از جرگه بازیگری محو شده اند.

وی در خاتمه متذکر شد: من از شنیدن خبر برپایی مراسم بزرگداشت رویا تیموریان در مهمترین رویداد سینمایی کشور بسیار خوشحالم و امیدوارم که این هنرمند روز به روز بتواند با حضور در فیلم ها و سریال های متعدد بیشتر در عرصه هنر این مرز و بوم بدرخشد و ما همواره بتوانیم به وجود و حضورش افتخار کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.