پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱

پرونده جوگندمی اصغر هاشمی در سینما بسته شد

اصغر هاشمی

سینما: اصغرهاشمی:پرونده ساخت فیلم «جوگندمی» بسته شده است. البته دلیلش را باید از تهیه کنندگان فیلم بپرسید و من نمی‌توانم درباره این موضوع اظهار نظر کنم» پیش از این قرار بود محمدرضا هنرمند و در مقطعی پیمان عباسی این فیلم‌نامه را جلوی دوربین ببرند.

اصغر هاشمی به «سینما»‌می‌گوید دلیل منتفی شدن ساخت فیلم را از تهیه کننده بپرسیدساخت فیلم سینمایی «جوگندمی» به کارگردانی اصغر هاشمی منتفی شد.به گزارش «سینما»، پروانه ساخت این فیلم اواخر سال گذشته به تهیه کنندگی مسعود ردایی از سوی اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد صادر شد. فیلمی که البته قرار بود به تهیه کنندگی مشترک ردایی  و احمد احمدی جلوی دوربین برود اما روز گذشته شنیدیم تولید آن منتفی شده است.


«اصغر هاشمی»‌از تهیه کننده بپرسید

اصغر هاشمی با تأیید این خبر به سینما گفت: «پرونده ساخت فیلم «جوگندمی» بسته شده است. البته دلیلش را باید از تهیه کنندگان فیلم بپرسید و من نمی‌توانم درباره این موضوع اظهار نظر کنم» پیش از این قرار بود محمدرضا هنرمند و در مقطعی پیمان عباسی این فیلم‌نامه را جلوی دوربین ببرند.

داستان یک مرد جوگندمی

«جوگندمی» یک کمدی با پروداکشن سنگین است که داستان آشنایی مردی سن بالا با دختری با موهای جوگندمی را روایت می‌کند. آشنایی که به ازدواج ختم می‌شود اما اتفاقاتی را در پی دارد. در ابتدا قرار بود رضا عطاران نقش اصلی این فیلم را بازی کند. هنوز مشخص نیست ساخت این فیلم‌نامه را چه کسی برعهده می‌گیرد.

طلسم شکنی بعد از 12سال

اصغر هاشمی سال 82 «مجردها» را جلوی دوربین برد و بعد از این فیلم 12 سال است فیلم سینمایی نساخته است . در طی این سال‌ها هاشمی سریال «یک مشت پر عقات» را کارگردانی کرد و تصمیم داشت فیلم‌هایی چون «باشگاه دختران» و «مجردها 2» را بسازد که شرایط ساخت آن‌ها مهیا نشد«تهران تا جاکارتا» دیگر فیلم‌نامه‌ای بود که اصغر هاشمی حتی موفق به دریافت پروانه ساخت هم شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.