پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

فعالیت آزادانه مهره‌های «جم‌تی‌وی» در ایران/ دلیل ورود آزادانه فرد مورد اعتماد خانواده «کریمیان» در تهران چیست؟

جم تی وی

سینماپرس: آنچه منطقی به نظر می‌رسد، این است که دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی لازم است نسبت به فعالیت اعضای درجه اول و واسطه‌های این شبکه در داخل کشور حساسیت بیشتری نشان بدهند تا شایعاتی که می‌تواند به شکلی غیرسازنده علیه منافع کشور منتشر شود، باطل شود.

با اینکه دست شبکه ماهواره‌ای جم در انتقال برخی بازیگران و عوامل داخلی به کشور ترکیه رو شده و تعدادی از فریب‌خوردگان به کشور بازگشته‌اند اما گفته می‌شود برخی از مهره‌های کلیدی این شبکه بدون اینکه مانعی احساس کنند، همچنان در داخل کشور در حال فعالیت هستند. فعالیت آزادانه این افراد در داخل کشور باعث شده به شایعات پیرامون همکاری و هماهنگی شبکه جم با مراکزی در داخل کشور بیش از پیش دامن‌ زده شود.


تازه‌ترین خبر درباره فعالیت آزادانه مهره‌های شبکه جم در ایران به متنی تعلق دارد که حسن شمشادی، خبرنگار و فعال رسانه‌ای صداوسیمای جمهوری اسلامی به سوریه در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است. این چهره رسانه‌ای که از زمان جنگ در سوریه در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های مجازی بسیار پرکار و فعال نشان داده و مخاطبان زیادی نیز دارد، درباره فعالیت آزادانه برخی مهره‌های شبکه ماهواره‌ای جم در ایران هشدار داده و نوشته: خانم «د» دست راست و فرد مورد اعتماد سعید کریمیان، رئیس شبکه معلوم‌الحال جم‌تی‌وی، رئیس اداری و منابع انسانی دفتر جم‌تی‌وی در مالزی چند روزی است که به کشور بازگشته و مشغول رتق و فتق امور شبکه در ایران است. شمشادی در ادامه متن خود آورده: به گفته یکی از همکاران سابق این شبکه، این فرد بارها بدون هیچ مشکلی به کشور آمد و شد داشته و هم اکنون برای رتق و فتق برخی امور مالی به تهران آمده است! قابل‌توجه مسئولان محترم اطلاعاتی، امنیتی و قضایی کشور، اگر به گفته یک مقام عالی‌رتبه قضایی همکاری با این شبکه جرم است، دلیل ورود آزادانه فرد مورد اعتماد خانواده کریمیان در تهران چیست؟

هرمز سیرتی از بازیگرانی که به تازگی همکاری خود را با شبکه جم قطع کرده و به ایران آمده در تازه‌ترین مصاحبه‌ای که درباره فعالیت‌هایش با شبکه جم انجام داده از این سخن گفته که برخی در ایران و حتی در ترکیه می‌گفتند جمهوری اسلامی با شبکه جم ارتباط دارد، آنچه منطقی به نظر می‌رسد، این است که دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی لازم است نسبت به فعالیت اعضای درجه اول و واسطه‌های این شبکه در داخل کشور حساسیت بیشتری نشان بدهند تا شایعاتی که می‌تواند به شکلی غیرسازنده علیه منافع کشور منتشر شود، باطل شود.
شبکه جم‌تی‌وی از چند سال پیش فعالیت‌های خود را برای پخش فیلم‌ها و سریال‌های خانوادگی برای جذب مخاطبان فارسی زبان به شدت افزایش داده و در تازه‌ترین تحرکات خود اقدام به تولید فیلم و سریال با حضور عوامل ایرانی کرده است.

روزنامه جوان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.