یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

آهنگساز معروف در «دورهمی»: دو بار عاشق شدم

پیروز ارجمند*

خبرانلاین: پیروز ارجمند با حضور در برنامه «دورهمی» از ماجرای مسئولیت خود در وزارت ارشاد گفت.

برنامه «دورهمی» که شامگاه شنبه 22 آبان ماه با موضوع علم روی آنتن شبکه نسیم رفت میزبان پیروز ارجمند آهنگساز و موسیقی‌دان بود.

در ابتدای برنامه ارجمند در مورد پرسر و صدا بودن دوره مدیریت خود در وزارت ارشاد، گفت: «من همیشه از کودکی پرسر و صدا بودم و همه از دستم شاکی بودند. ولی جدا از شوخی چون خود من جزو خانواده موسیقی بودم و به یک مسئولیت رسیده بودم، نسبت به صنف خودم احساس مسئولیت می‌کردم و سعی داشتم در زمان کوتاهی که در اختیار دارم بتوانم به آرزوها و ایده‌آل‌های خودم برسم و خوشبختانه به بخش اعظمی از آن هم رسیدم.»

سپس ارجمند درباره ماجرای استعفایش گفت: «من از سال 92 تا 94 در این مسئولیت بودم و اعتقاد دارم که هرکس تا زمانی که می‎داند حضورش در سمتی مفید است باید به کار خود ادامه دهد و اگر کارایی لازم را نداشت باید جایگاه را برای دیگری خالی کند مثل تمام کشورهای اروپایی. عوامل بازدارنده برای ادامه کارم وجود داشت و استعفا دادم.»

ارجنمد در پاسخ به سوال مدیری که پرسید آیا موسیقی علم است گفت: «موسیقی علمی‌ترین هنر است، بسیاری از شاخه‌های ریاضی و فیزیک از طریق موسیقی کشف شدند و یک آهنگساز باید بر علوم دیگر تسلط داشته باشد.»

این هنرمند 46 ساله درباره جوان ماندش گفت: «کرمانی هستم و قالیچه کرمان معروف است دیگر، اما من آدم کینه‌ای و حسودی نیستم و چون به کارم علاقه دارم جوان مانده‌ام.»

او در مورد ازدواج و عاشق شدنش گفت: «ازدواج کرده بودم، دو بار عاشق شدم دفعه اول و دوم ناکام بودم. عاشق کسی بودم که خجالت می‌کشیدم به او بگویم و او با یکی از دوستان من ازدواج کرد. من حسابی سوختم و دوگانه سوز شدم.»

مدیری در این خصوص گفت: «اگر دفعه دیگری تصمیم گرفتید اقدام کنید بفرمایید من بیایم کمکتون کنم.»

ارجمند در پایان خود را با وجود داشتن خانواده و دوستان خوب خوشبخت دانست و تابلوی خطاطی به موزه «دورهمی» اهدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.