یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

اعتراض یک بازیگر دیگر به داوری‌های جشنواره فیلم فجر

میلاد کی مرام در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

خبرآنلاین: میلاد کی‌مرام هم با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به جمع معترضین جشنواره سی و پنجم فیلم فجر پیوست.

واکنش ها به جشنواره سی و پنجم همچنان ادامه دارد و میلاد کی مرام جدیدترین چهره ای است که نسبت به این موضوع و انتخاب داوران در صفحه اینستاگرامش اعتراض کرده است. میلاد کی مرام در بخشی از این پست آورده:

«...امیر آقایی،هادی حجازی فر، حامد بهداد، فرشاد محمدی، مسعود سلامی، محسن نصرالهی، محسن دارسنج، محمد حسین مهدویان، منیره قیدی، زهرا داود نژاد و خیلی دیگه از دوستان... البته آقای جیرانی که دیگه واسش مهم نیست، بخوام بگم باید تا صبح بگم
شما عزت رو از خدا گرفتین، وقتی تو سالن اسمتون میاد همه دست میزنن و حالشون خوبه از این که شما هارو دارن تو سینما.،این یعنی عزت.

با احترام به همه ی عزیزان و همکاران محترم که جایزه گرفتن...انشاالله مبارکشون باشه

عمو جون، قشنگ، کاری به دیوار نداشته باش شما، یاد بگیر اندازه حرفات قد بکشی، دوما با دیوار کار نداشته باش شما، ببین باد از کدوم ور میاد خودت رو رها کن، شُل بگیر دنیارو. شما یک تغییر رشته هم میتونی بدی بری تو مسابقات موج سواری شرکت کنی، بی شک یکی از بهترین ها میشی.

اینو نمیگم اگه لازم شد در پست های بعدی میگم. ولی در رابطه با رسانه هایی که روزی به حقانیت، حق خورده شده عزیزی و گرفتن و خوب بودن، حالا که دوباره دارن حق خورده شده کس دیگریو میگیرن، شدن شیطان و شیطانی میکنن.
یا رب مباد آن که گدا معتبر شود
بس نکته غیر حسن بباید که تا کسی
مقبول طبع مردم صاحب نظر شود»

کی مرام عکسی به همراه امیر آقایی را در این پست منتشر کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.