یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

گلایه «یکتا ناصر» از مجیزگویان روی صحنه سیمرغ!

یکتا ناصر در نشست خبری فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم»

۳۰نماایران:یکتا ناصر؛ بازیگر سینمای ایران و برگزیده جشنواره سی ام فیلم فجر با انتشار یادداشتی نسبت به رفتار برگزیدگان در اختتیامیه موضع تندی گرفت.

یکتا ناصر که امسال با دو فیلم «کارگرساده نیازمندیم» و «فصل نرگس» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت با انتشار یادداشتی نسبت به برگزیدگان که روی صحنه به مجیزگویی پرداختند گلایه کرد.

براساس این گزارش، در متن این یادداشت آمده است:

پنج سال پیش در چنین روزهایی بعد از دریافت این چند ده مرغ به برنامه ای به نام پارک ملت دعوت شدم که از قضا مجری اش آقای شهیدی فر که اختتامیه جشنواره را هم اجرا می کردند بود، بعد از اینکه نظرم را  راجع به تقسیم جوایز پرسیدند، من معترض شدم که چرا اکثرا جوایز نصیب فیلمهای جنگی  شده است.

بگذریم که ایشان چه گفتند، یا من چقدر محق بودم ولی سیمرغ آن سال باعث نشد پا روی حرفی بگذارم که گمان می کردم درست است و خواستم کمی از تریبونی که در اختیارم گداشته شد استفاده کنم و از همکاران بی نصیب و تلاشگرم دفاع کنم، حتی یکی از همکاران جایزه بگیر آن سال مرا از عواقب این کارم ترساند و گفت برایت بد می شود که شاید از جهانی شد ولی خوشحالم که این جوایز هیچ گاه باعث نشدند که مجیز کسی با کسانی را بگویم، ولی امسال از برخی کسانی متعجب شدم که انگار در اختتامیه فجر فقط نطق کردند که دل بسوزانند و به رخ بکشند این سی مرغ دیگر بی پر و بال را….

naserSimorgh

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.