چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۰

بازتاب نامه شمقدری به سجادپور / 7

پوران درخشنده: دخالت دولت باید تنها محدود به نظارت باشد

پوران درخشنده

یک تهیه کننده سینما گفت: دخالت دولت در زمینه تشکیل تشکل صنفی تهیه کنندگان باید تنها محدود به مسئله نظارت و حفظ یکپارچگی اعضاء باشد.

پوران درخشنده تهیه کننده سینما به خبرنگار خبرگزاری سینمایی ایران در ارتباط با نامه جواد شمقدری معاونت سینمایی وزارت ارشاد به علیرضا سجادپور در ارتباط با تشکیل تشکل صنفی تهیه کنندگان با نظارت معاونت سینمایی گفت: از چند وقت گذشته صحبت هایی مبنی بر ایجاد این تشکل و وحدت و یکپارچگی تهیه کنندگان صورت گرفته بود. البته بهتر بود که این اتحاد پیش تر توسط خود اعضاء در اتحادیه صورت می گرفت اما طبیعتا در شرایط فعلی تهیه کنندگان راه حلی به جزء دخالت معاونت امور سینمایی وجود ندارد.

وی ادامه داد: با ایجاد تشکل صنفی تهیه کنندگان و با نظارت معاونت سینمایی باید همه اعضاء در کنار هم و در زیر چتر صنف قرار گیرند و انتخابات صحیح و قانون مندی که مورد تایید تمام اعضاء باشد شکل گیرد نه اینکه تنها افرادی به دلایل مختلف در صنف قرار گرفته و کانال های ارتباطی برای کارهای خود یابند.

درخشنده در ادامه اجرای عدالت میان تمامی اعضاء را از واقعیت های وجودی یک صنف دانست و گفت: باید اعمال نظر دولت در صنف تهیه کنندگان تنها منوط به مسئله نظارت شود و این امر جنبه دخالت در امور تهیه کنندگان تلقی نشود تا در صورت به وجود آمدن مشکل دولت وحدت و یکپارچگی لازم را میان اعضاء با قدرت و نفوذ خود ایجاد کند.

انتهای پیام/س م/ش/ج

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.