شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

همکاری بازیگر قهوه تلخ با باشگاه استقلال

سیامک انصاری

سینماپرس: باشگاه استقلال در تدارک تولید فیلمی از تاریخچه این باشگاه می باشد و در این زمینه سیامک انصاری با آبی پوشان همکاری می کند.

به گزارش سینماپرس، سیامک انصاری، دومین راوی فیلم مربوط به تاریخ باشگاه استقلال تهران ساخته امیر رفیعی شد.

انصاری که سابقه بازی در مجموعه‌های شب‌های برره، مرد هزارچهره، قهوه تلخ و...  و فیلم‌های سینمایی ساعت ۵ عصر، ۵۰ کیلو آلبالو، جرم، دعوت و... را دارد، پیرامون انگیزه حضورش در این فیلم که نام موقت «۴ فینال آسیا» را با خود یدک می‌کشد و به احتمال بسیار به «آبی» تغییر اسم خواهد داد، خیلی کوتاه گفت: از آنجایی که معتقدم همه ما در قبال یکدیگر به خصوص فرهنگ کشورمان در تمامی عرصه‌ها مسئول هستیم، زمانی که بحث حضورم در این کار تاریخی مطرح شد، برای کمک به ارتقای هرچه بیشتر و بهتر فرهنگ در ورزش به خصوص فوتبال که طرفداران بسیاری نیز دارد، این پیشنهاد را قبول کردم تا به سهم خودم در به تصویر کشیده شدن تاریخ یک باشگاه بزرگ و مردمی با نام استقلال نقش داشته باشم. امیدوارم این اثر مورد قبول هواداران و بزرگان فوتبال قرار بگیرد. »

لازم به ذکر است پیش‌تر همایون ارشادی نیز مانند سیامک انصاری با حضور در استودیوی شخصی رضا یزدانی که تیتراژ پایانی این کار را می‌خواند، در این فیلم حضور یافته بود و در روزهای آتی نیز بازیگران دیگری برای روایت این اثر در آن شرکت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.